Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:46:19 GMT

دستگیری ۷۱ نفر سارق در طرح صاعقه یک

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۲۵۷۹

دستگیری ۷۱ نفر سارق در طرح صاعقه یک

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند، در تشریح نتایج طرح صاعقه یک، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در اجرای این طرح ۷۱ نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ نفر از دستگیر شدگان در قالب ۱۳ باند در زمینه های موبایل قاپی و کیف قاپی فعالیت داشتند، بیان داشت: در این طرح ۱۲۳ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۷۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه و دارای پلاک مخدوش توقیف شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هداوند با اشاره به اینکه این طرح با همکاری پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جمله آگاهی، پیشگیری، راهنمایی رانندگی،امنیت عمومی و یگان امداد در همه محلات تهران برزرگ اجرا شد، عنوان کرد: یکی از سارقان دستگیر شده در این طرح در اعترافات خود به سرقت ۵۰ فقره گوشی تلفن همراه و فروش آن به یک تبعه خارجی اشاره کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این طرح همچنان در سطح محلات مختلف تهران اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد با اجرای این طرح میزان موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح تهران بزرگ در مقایسه با روز های قبل کاهش داشته است.

کد خبر 4693750

منبع: مهر

کلیدواژه: ناجا کیف قاپی دستگیری سارق شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران عید سعید قربان سازمان حج و زیارت پیروز حناچی نیروی انتظامی روز خبرنگار سید جواد حسینی سیدابراهیم رئیسی پلیس راهور اربعین حسینی حج تمتع 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند