Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو سناتور ارشد دموکرات آمریکا از دونالد ترامپ خواستند از درخواست بودجه پنج میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک دست بردارد و این بودجه را صرف ابتکار عمل‌هایی در راستای مبارزه با خشونت مرتبط با اسلحه کند.

به گزارش ایسنا، چاک شومر، رهبر دموکرات‌های سنای آمریکا و سناتور پاتریک لیهی در نامه‌ای به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اطلاع دادند که در کنگره از حمایت کافی برای تخصیص بودجه پنج میلیارد دلاری به ساخت دیوار مرزی برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، این سناتورها در نامه خود خطاب به ترامپ نوشتند: به جای آن از شما می‌خواهیم بودجه‌ای را که برای دیوار مرزی درخواست کرده‌اید، صرف نیازهایی مانند ابتکار عمل‌ در مبارزه با تهدید خشونت اسلحه و افراطگرایی نژادپرستانه در آمریکا کنید.

این درخواست به دنبال تیراندازی‌های مرگبار در ایالت‌های تگزاس و اوهایو صورت گرفته که طی آن‌ها 31 تن کشته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی های آمریکا دیوار مرزی مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی