Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار در حاشیه مراسم افتتاح این جشنواره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این جشنواره ۷۰ غرفه در قالب نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا با شرکت صنعتگرانی از مناطق آزاد قشم، اروند و انزلی، استان‌های کرمان، هرمزگان، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، سمنان و شهرستان‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمداکبر چاکرزهی بیان کرد: انواع صنایع دستی، سوغات و غذاهای محلی در معرض نمایش، بازدید و خرید عمومی گذاشته شده است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل موسیقی سنتی و پاپ و برگزاری رقابت‌ هنر آشپزی میان کدبانوهای استان سیستان و بلوچستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه جاری با هدف معرفی غذاهای محلی از ویژه برنامه‌های این جشنواره است.

مدیر گردشگری منطقه آزادچابهار نیز تصریح کرد: ماه‌های مرداد و شهریور که در اقصی نقاط کشور موج گرما حاکم است در شهرستان چابهار فصل خوبی برای تفریح و گردش محسوب می‌شود.

عدنان حسینی گفت: نسیم بهاری مونسون در این فصل از سال هوای چابهار را بهاری کرده و انگیزه سفر به این بندر زیبا را دوچندان می‌کند بر همین اساس سازمان منطقه آزاد چابهار برای مسافران و گردشگران جشنواره بزرگ مونسون را پیش بینی کرده تا از برنامه‌های شاد، مفرح و متنوع آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: جشنواره غذاهای بومی و محلی با حضور بزرگان آشپزی کشور با طعم ذائقه‌های مختلف همراه با جوایز نفیس تجربه‌ای متفاوت برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره است.

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار بابیان اینکه موسیقی آئینی و سنتی از جذابیت‌های خاصی برخورداراست، گفت: اجرای موسیقی محلی و بومی نقاط مختلف کشور به غنای این بخش از برنامه خواهد افزود همچنانکه در مراسم افتتاح برگزاری موسیقی سنتی مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: معرفی صنایع‌ دستی، سوغات هدایای استان‌های مختلف کشور بخش دیگری از جشنواره است که در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته و شرکت‌کنندگان محصولات صنایع‌دستی و هدایا را عرضه می‌کنند.

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار توریسم دریایی با محوریت ورزش‌های دریا محور از جمله موج‌سواری در کنار بازی‌های بومی محلی در سواحل مکران را از برنامه‌های متنوع ورزشی عنوان کرد.

 حسینی خاطرنشان کرد: برای ایجاد فضایی مفرح و شاد برنامه‌هایی متنوع و جذاب در کنار کارناوال شادی برای کودکان تدارک دیده‌ شده است.

به گزارش ایرنا جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی "لوتوس" آستراخان روسیه و هیات همراه، مقامات محلی، صنعتگران، هنرمندان و شهروندان در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی منطقه آزاد چابهار از امروز پنجشنبه آغاز بکار کرد.

۳۰۴۳ **۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان های مختلف کشور اصفهان برنامه های متنوع فرهنگی شادی مسافران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند