Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضو  پرشور و باشکوه مردم ولایی این شهر در مصلی اعظم امام خمینی تبریز برگزار شد، افزود: شیخ زکزاکی که برای دوره درمان به هندوستان اعزام شده بود، با سفارش آمریکا به نیجریه بازمی گردد.

وی با اشاره به ۲۱ مرداد سالروز زلزله تلخ ورزقان گفت: یاد و خاطره جان باختگان زلزله ارسباران را گرامی می داریم و باید همیشه در برابر زلزله آماده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز ابراز داشت: مساجد و هیات های عزاداری در روز غدیر به جشن و سرور بپردازند و به هیچ عنوان قبل از عید غدیر به استقبال محرم نروند و این دستور اهل بیت(ع) است که در شادی آنها شاد و در غم آنها غمگین شویم.

آل هاشم ادامه داد: زندگی امام موسی کاظم(ع) سراسر مبارزه و شگفت آور و درس آموز بود و باید از ایشان درس بگیریم.

وی سپس در خصوص انتخابات مجلس گفت: کسانی که قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارند باید توانایی و تخصص لازم و البته تعهد داشته باشند، فردی که تعهد نداشته باشد نه تنها نمی تواند به اسلام و کشور خدمت کند بلکه ممکن است خسارت به بار آورد.

آل هاشم افزود: آزادگان جوانی و طراوت خود را در راه خدا داده اند اما چون با خدا معامله کرده اند ضرر نکرده اند، آزادگان با صبر و استقامت خود به نظام و اسلام آبرو داده اند.

وی ادامه داد: مسئولان و بنیاد شهید توجه کنند که حل مشکل آزادگان نباید در پیچ و خم مسایل اداری بماند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: نیروهای جهادی بسیج خدمات گسترده ای در مناطق محروم ارائه داده اند. امیدواریم شعار خدمت رسانی و سازندگی در جامعه همگانی شود و فرهنگ جهادی با حمایت از بسیج سازندگی فراگیر شود.

وی گفت: جهادگر شهید فرهاد نعمتی در راه خدمت رسانی به شهادت رسید اما هنوز هم که هنوز است پرونده شهادت او در بنیاد شهید حل نشده است.

وی ابراز داشت: امروز نیروهای مسلح ما افتخار می کنند که فرماندهی مقتدر و هوشمند چون رهبر معظم انقلاب را بالای سر خود دارند.

وی گفت: برای پاسخ به شبهات جامعه نیاز داریم که خواهران در حوزه های علمیه ثبت نام کنند.

آل هاشم در خصوص مجتمع مس سونگون نیز گفت: با پیگیری های مسئولین، تجهیزات کارخانه مس سونگون که به سایر استان ها منتقل می شد، به این کارخانه بازگشت.

وی گفت: عقب نشینی عربستان و امارات از مواضع خود در یمن، تحولات مهمی است که در منطقه رخ داده که باز هم تحقق پیش بینی های رهبر انقلاب برای افول قدرت آمریکا را نشان می دهد.

وی گفت: رفع توقیف اموال بنیاد علوی در آمریکا و رفع توقیف نفتکش ایرانی دو پیروزی بزرگ در راستای تدبیر عزتمندانه رهبر انقلاب است که مبارک مردم ایران باشد.

کد خبر 4693783

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز خطبه های نماز جمعه روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند. مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228381 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم