Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@06:10:27 GMT

شهيد و زخمي شدن سه فلسطيني در قدس

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۰۰۸

شهيد و زخمي شدن سه فلسطيني در قدس

خبرگزاری آریا- پلیس رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را به بهانه حمله به یک نیروی پلیس با سلاح سرد، به شهادت رساند و دو نفر دیگر را زخمی کرد که یکی از آنها هم شهید شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، پلیس رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را به بهانه حمله به یک نیروی پلیس با سلاح سرد، به شهادت رساند و دو نفر دیگر را زخمی کرد که یکی از آنها براثر شدت جراحات شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس رژیم صهیونیستی این افراد را نزدیک باب سلسله یکی از درهای مسجدالاقصی به شهادت رساند و زخمی کرد.
براساس اطلاعات اولیه، پلیس رژیم صهیونیستی در قسمت بیرونی باب سلسله به سمت دو جوان فلسطینی تیراندازی کرد. شاهدان ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی تکذیب و اعلام کردند هیچگونه حمله ای با سلاح سرد اتفاق نیفتاده بود. به گفته شاهدان یک شهرک نشین قصد داشت وارد مسجدالاقصی شود ولی زمانی که نگهبانان قصد جلوگیری از ورود وی داشتند نیروهای پلیس به پای نگهبان مسجدالاقصی شلیک کردند. شاهدان افزودند تیراندازی نیروهای پلیس به سمت نگهبان مسجدالاقصی باعث شد گلوله ای به اشتباه به یکی از نیروهای پلیس اصابت کند. مقامات اوقاف اسلامی در قدس اعلام کردند صهیونیست ها درهای مسجدالاقصی را بستند.

گروههای جهادی فلسطین خواستار واکنش عمومی به شهادت دو نوجوان فلسطینی شدند
اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در شلیک گلوله به سوی دو نوجوان چهارده ساله فلسطینی در قدس اشغالی و به شهادت رساندن این دو نوجوان با واکنش گروههای مقاومت فلسطینی رو به رو شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین, جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین, یاد این دو نوجوان, شهید نسیم مکافح موسی ابو رومی و شهید حمود الشیخ را گرامی داشت و از مردم فلسطین خواست در حمایت از قدس و مسجد الاقصی و وفاداری به خون این دو قهرمان شهید, ( با بهره برداری از راهپیمایی هفتگی حمایت از حق بازگشت آوراگان) امروز را به روز درگیری نامحدود با اشغالگران تبدیل کنند.
جنبش حماس نیز به اشغالگران اسرائیلی درباره تداوم جنایات و پیگیری طرح های یهودی سازی علیه مسجد الاقصی و قدس اشغالی هشدار داد و با بیان اینکه مسئولیت این سیاست ها به صورت کامل با اشغالگران است , تاکید کرد خون شهدا پایمال نمی شود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعدام میدانی این دو شهید و تروریسم سازمان یافته اسرائیل را محکوم کرد.
جنبش مجاهدین فلسطین نیز درباره افزایش تنش و تدابیر تنش زای صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی و قدس اشغالی هشدار داد و تاکید کرد این روند می تواند تمامی منطقه را به سر حد انفجار برساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهید زخمی شدن فلسطینی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام

رژیم اشغالگر برای دویست و دومین روز متوالی به تجاوزات خود علیه نوار غزه ادامه و محله ها، منازل و تجمعات آوارگان را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، منابع خبری فلسطین عصر امروز پنجشنبه از شهادت ۵ نفر و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر در اثر بمباران یک خانه در شهر رفح در جنوب نوار توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم اشغالگر امروز با بمباران تجمع شهروندان فلسطینی در خیابان صلاح الدین در مرکز نوار غزه، چهار فلسطینی دیگر را به شهادت رسانده و تعدادی دیگر را مجروح کرده است.

در شمال نوار غزه  نیز توپخانه اسرائیل محله های الزیتون ، تل الهوا ، شیخ عجلین و رمال جنوبی را هدف گلوله قرار داد و ۱۰ فلسطینی از جمله ۳ کودک را زخمی کرد.

۲۰۲ روز جنگ در غزه به روایت آمار و ارقام

صهیونیست‌ها ۳۱۰۰ کشتار و جنایت را در نوار غزه مرتکب شدند

۳۴۳۹۵ نفر به شهادت رسیدند

 ۷۷۲۹۳ نفر زخمی شدند

۷۲ درصد شهدا و مجروحان جنگ زن و کودک هستند

۷۰۰۰ نفر مفقود و زیر آوار هستند

۱۰۹۲۰۰۰ نفر به خاطر آوارگی و بی‌سرپناهی به بیماری‌های مسری مبتلا شدند

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه