Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما امروز در نشست کمیسیون فضای مجازی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در بجنورد گفت: در فضای مجازی شاهد فرایند جدیدی هستیم که تعاملی بودن، حضور اجتماعی، استقلال، خصوصی و شخصی بودن از ویژگی‌های آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارابی افزود: این ابر رسانه، امروز با رسانه‌های پرقدرت رقابت می‌کند و قابل حذف نیست و البته فرصت‌ها و تهدید‌هایی برای جامعه امروز دارد.

او سرعت انتشار اخبار، سهولت دسترسی، کاربران جوان و فعال به عنوان سرمایه کم نظیر برای تولید دانش و تعامل با مخاطب را از فرصت‌های آن عنوان کرد و گفت: فضای مجازی، امکان مخاطب شناسی، نمایش جذابیت‌های نوین و سیاستگذاری برای تولید محتوا را ایجاد کرده است.

معاون رئیس رسانه ملی در خصوص تهدید‌های فضای مجازی نیز گفت: تغییر الگوی سبک زندگی و تغییر هویت و متزلزل کردن بنیان خانواده از جمله این تهدیدهاست به طوری که ۳۰۰ شبکه فارسی زبان، امروز علیه ایمان، باور‌ها و اعتقادات مردم ما فعالیت می‌کنند.

دارابی افزود: براساس نظرسنجی‌های اخیر، ۷۰ درصد مردم ایران عضو فضای مجازی هستند.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه به فضای مجازی گفت: فضای مجازی به اندازه خود انقلاب اهمیت دارد و ما باید در این فضا، نیرو‌هایی علاقه‌مند و متخصص و آگاه به سیاست‌های سازمان تربیت کنیم.

معاون رئیس رسانه ملی، همچنین بر الگوسازی و تولید محتوای فضای مجازی برای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، ارتقای سواد رسانه‌ای و برندسازی در این فضا تاکید کرد و با اشاره به سرعت لحظه‌ای پیشرفت در این فضا گفت: فرصت آزمون و خطا نداریم و باید معاونان این فضا باید برای تولید محتوا تلاش بیشتری کنند.

حمیدرضا زندی رئیس کمیسیون فضای مجازی و مدیرکل فضای مجازی معاونت امور استان‌ها نیز در این نشست گفت: فضای مجازی یک فرصت بالقوه است که می‌تواند به عنوان یک رسانه مکمل و نوآور در خدمت بیشتر مردم قرار گیرد.

در این نشست از ۲۱ برگزیده حوزه فضای مجازی این جشنواره، قدردانی شد.

بجنورد از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه، میزبان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیمای استان هاست.
انتهای پیام/ ر

تاکید معاون رسانه ملی بر ارتقای تولید محتوا در فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداو سیما جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زبان طنز نیشدار است
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر