Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:27:51 GMT

افتتاح خانه شطرنج گرمسار با حضور معاون وزیر ورزش

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۲۳۴

افتتاح خانه شطرنج گرمسار با حضور معاون وزیر ورزش

خانه شطرنج شهرستان گرمسار با حضور معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون این رشته ورزشی افتتاح شد. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومى فدراسیون شطرنج، خانه شطرنج گرمسار با حضور عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهرداد پهلوان‌زاده، ریاست فدراسیون شطرنج، غلامرضا کاتب، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و جمعى از مسئولان محلى رسما به بهره بردارى رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه افتتاح خانه شطرنج گرمسار مسابقاتی نیز برگزار شد که در پایان محمود شریعت‌پناهی در جدول آزاد و محمدرضا میراخوری در جدول نوآموزان مقام اول را کسب کردند.  در مجموع دو جدول این مسابقات ، 33 شطرنج باز باهم به رقابت پرداختند. این مسابقات به روش سوئیسی و در سه و پنج دور انجام شد.

مشخص شدن حریفان 4 شطرنج‌باز ایران در جام جهانی 2019

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شطرنج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز