Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فرماندهان سابق سپاه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: انتقام خون شهید صارمی و دیپلمات‌ها و کارکنان دفتر کنسولگری ایران در افغانستان را در کوتاهترین زمان ممکن بعد از شهادت ایشان گرفتیم.

به گزارش ایسنا منطقه فارس،ابراهیم عزیزی صبح پنجشنبه 24 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: چند روز بعد از قطعی شدن خبر شهادت شهید صارمی و هشت کارمندان کنسولگری ایران در افغانستان انتقام خون پاک آنان را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون اشاره به جزئیات این خبر گفت: عوامل اصلی و دستور دهندگان آن ترور وحشیانه که در قندهار پنهان شده بودند شناسایی شده و به درک واصل شدند تا دشمن بداند اجازه تجاوز به حریم نظام اسلامی را به هیچ کس نمیدهیم.

استاندار اسبق هرمزگان با اشاره به اینکه انتقام خون شهید اصحاب رسانه برای نظام اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود لذا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کسانی که مسبب این حادثه بودند، به دَرَک واصل شدند؛ به‌طوری‌که تروریست‌ها پی بردند که برخورد با اصحاب رسانه‌ایران، قابل‌گذشت نیست .

او خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با آن واکنش سریع به دشمنان نشان داد که برای حرکت آزاد اخبار و اطلاعات و خبرنگار قرب و منزلت بسیاری قائل است .

عزیزی همچنین با بیان اینکه رسانه آیینه‌ای روشن برای انعکاس رویدادهاست، بر لزوم توجه به رعایت اخلاق حرفه‌ای از سوی فعالان رسانه تاکید و خاطرنشان کرد که انتقاد نکردن و مدح یک دستگاه و مدیر را گفتن، اخلاق مداری نیست.

او با یادآوری اینکه خبرنگاران افسران خط مقدم جبهه جنگ رسانه‌ای و نرم هستند، تاکید کرد: باید بپذیریم کسی جلوتر از اصحاب رسانه در میدان جنگ رسانه‌ای نیست .

عزیزی توجه به وضعیت معیشتی اصحاب رسانه را خواستار شد و درعین‌حال گفت: شاید خلاء قوانین موجب شده نتوان آن‌گونه که شایسته و درخور است، به اصحاب رسانه توجه شود؛ دشمن درواقع به دنبال یک نفوذ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی طولانی در کشور است که اصحاب رسانه مقابل وی در این نفوذ ایستاده‌اند .

او با اشاره به اینکه تصمیم گیری صحیح می تواند به دنبال یک اطلاع‌رسانی صحیح اتفاق بیفتد، رسانه را ظرفیتی بزرگ برای اعتمادسازی و اعتماد افزایی دانست و گفت: در عین حال رسانه می تواند بر کاهش یا سلب اعتماد عمومی هم تاثیرگذار باشد، خبرنگار بصیر و آگاه به مسائل می‌تواند اعتماد به‌نظام را بسترسازی کرده و گسترش دهد، اما یک غفلت موجب اعتمادسوزی خواهد شد.

این فرمانده اسبق سپاه با یادآوری اینکه تلاش برای تسری فرهنگ مطالبه گری از رسالت‌های مهم رسانه و خبرنگاران است، گفت: پرسش گری حق و پاسخگویی وظیفه است؛ رسانه باید به خاطر داشته باشد که تمام قدرت خود را از مخاطبانش میگیرد، تلاش برای اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع هم موجب رضایت مخاطب هم موجب تقویت نظام خواهد شد.

عزیزی با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان خبری تاکید کرد که اصحاب رسانه صادقانه و با کمترین امکانات و درآمد همواره در جبهه جنگ نرم به دفاع از نظام اسلامی مشغول بوده و هستند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف افغانستان اقتصادی و اجتماعی درآمد دوران دفاع مقدس نظام اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ضمن تقدیر از حمله موشکی سپاه در پاسخ به اسرائیل، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران این اقدام مقتدرانه سپاه را ارج می‌نهند و پاسخی به انتقام خون شهدا می‌دانند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان در اسفند سال گذشته، افزود: سپاه در برگزاری این کنگره تلاش بسیاری کرد که جای تقدیر دارد.

او همچنین گزارشی از اقدامات بنیاد شهید خوزستان در برگزاری این کنگره ارائه داد و تصریح کرد: ارائه ۵ هزار سند دیجیتال فرهنگی در رابطه با شهدا جهت مستندسازی، برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی، کنگره غریب اسارت، رونمایی از نرم افزار‌های چند رسانه ای، چاپ کتاب، دیدار با خانواده شهدا، تعیین تکلیف ۲ هزار پرونده‌های ماده ۸۷ ایثارگری و... از جمله این اقدامات است.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: هر کجا بخواهیم از خدمات و حرکت‌های انقلاب و نظام سخن بگوئیم باید با تابلو شهدا باشد و جز آن بهانه دیگری نداریم که به آن ببالیم.

او با بیان اینکه نگاه به شهدا در فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری نیز وجود دارد، ادامه داد: باعث و بانی عملیات وعده صادق شهدا بودند و به برکت خون شهدا یک کار و قدرت سازی درون ساز انجام دادیم به طوری که امروز با قدرت اول دنیا در دفاع هوایی جنگیدیم و مردم هم با حمایت‌های خود از این قدرت سازی پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه در همه امور باید از شهدا تاسی کنیم، ادامه داد: هر کجا به نام و یاد شهدا تاسی کردیم موفق بودیم؛ امروز می‌بینیم که شهدای مدافع حرم چقدر موج ایجاد کرده و جامعه را زنده و پویا کردند.

سردار شاهوارپور، به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این رویداد ملی، گفت: این کنگره کار سنگینی بود که به کمک همه ارگان‌ها و سازمان‌ها به سرانجام رسید و توانستم قدمی در بزرگداشت یاد و نام شهدا و ایثارگری و جانفشانی آنها برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم