Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند در حاشیه اجرای مرحله نخست طرح صاعقه درباره نتایج اجرای این طرح گفت: برخورد با کیف و موبایل قاپان یکی از درخواست مردم از پلیس است و در همین راستا نیز طرح صاعقه با تدبیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ به اجرا درآمد. این طرح  ۲۴ ساعت گذشته و با مشارکت تمامی یگان های پلیس پایتخت در سطح شهرتهران به اجرا درآمد و در جریان آن ۷۱ سارق کیف و موبایل قاب که عمدتا با موتورسیکلت اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اینکه ۵۵ نفر از دستگیر شدگان در ۱۳ باند موبایل قاپی و کیف قاپی فعالیت داشتند،   گفت: این باندها منهدم شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطان با این افراداز جمله مالخران در حال انجام است.

جانشین رییس پلیس پایتخت از کشف ۱۲۳ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی خبر داد و گفت: همچنین ۷۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه و دارای پلاک مخدوش که سارقان با استفاده از آنها اقدام به سرقت کرده بودند، توقیف شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح تعطیل نشده و مراحل بعدی آن نیز ادامه خواهد داشت، گفت:  یکی از سارقان دستگیر شده در این طرح در اعترافات اولیه خود به ماموران گفت که ۵۰ فقره گوشی تلفن همراه سرقت کرده و آن را به یک تبعه خارجی فروخته است که تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

جانشین رییس پلیس پایتخت در مورد سابقه دار بودن و محل زندگی متهمان گفت: در میان دستگیر شدگان تعدادی از آنها سابقه دار هستند. همچنین برخی از دستگیر شدگان ساکن تهران و برخی دیگر نیز ساکن شهرهای اطراف پایتخت بودند.

هداوند با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به مقام قضایی معرفی شدند.

به گفته جانشین رییس پلیس تهران بزرگ برابر آمارها با اجرای مرحله نخست طرح صاعقه میزان موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح  تهران بزرگ در مقایسه با روزهای قبل کاهش داشته است.

کد خبر 451739 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند