Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیت تنیس آمل از حضور 115 تنیسور در مسابقات قهرمانی تنیس نوجوانان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ونداد لاریجانی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به شرکت 115 تنیسور در مسابقات قهرمانی تنیس نوجوانان کشور گفت: تنیسورها در رده‌های سنی کمتر از 12 و 14 سال از استان های مختلف در این مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  وی با بیان اینکه این مسابقات برای افزایش انگیزه و فضای رقابتی با اعلام فدراسیون تنیس برگزار شده است، عنوان کرد: این مسابقات در طی 9 روز در سالن باشگاه تنیس راکت آمل برگزار شد و به نفرات برتر جوایز نقدی و تندیس اهدا شد.

مسئول برگزاری این رقابت ها تصریح کرد: یاسین حاجیلویی از تهران، سام پازوکی از مازندران، فهیمی از البرز و کاردان از ساری، به ترتیب مقام قهرمانی و اول تا سوم ر ا به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: محیا عابدینی از آذربایجان، شرقی، کیمیا ثاقب از تهران، رحیم از ایلام و کریمی از مازندران نیز مقام اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است بخاطر شرایط محیطی از قبیل داشتن زمین استاندارد، در چندین سال متوالی در این شهرستان، مسابقات آزاد تنیس کشور، جایزه بزرگ مردان و زنان و قهرمانی کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم