Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» با اعلام اسامی برگزیدگان در سنندج به‌کار خود پایان داد. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین‌المللی "دف؛ نوای رحمت" ظهر امروز در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار و با رأی هیئت داوران، نفرات برگزیده مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش در بخش تکنوازی آقایان در رده سنی 13 تا 19 سال؛ به رضا دزایی‌پور از ساری رتبه نخست، علی صیادپور از آمل مقام دوم و مقام سوم هم به آرام حسن‌زاده از مریوان تعلق گرفت؛ جایزه ویژه هیئت داوران نیز به تایماز محسنی از آذربایجان شرقی اهدا شد.

همچنین در بخش تکنوازی بانوان رده سنی 13 تا 19 سال؛ رتبه اول را مهتاب کرامتی از مشهد از آن خود کرد، رتبه دوم به آرینا ایوبی از سنندج و رتبه سوم به الیسا قدسی از شهررضای اصفهان رسید.

در بخش تکنوازی آقایان رده سنی بزرگسال؛ رتبه اول به عرفان مرادی از سنندج، رتبه دوم به علی‌اصغر کرمی از آمل و رتبه سوم به‌صورت مشترک به متین رحمانی از سنندج و آرمین رستگاری از بیجار تعلق گرفت.

در بخش تکنوازی بانوان رده سنی بزرگسال؛ رتبه اول و دوم به‌ترتیب به سیران ادیب‌فر و مژده رحمانی از سنندج و رتبه سوم به فاطمه دوستی از مشهد تعلق گرفت.

اجتماع بزرگ دف‌نوازان سراسر کشور در سنندج به‌روایت تصویرنهمین جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» در سنندج آغاز شداعتبار اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین کردستان تامین شود

همچنین جایزه ویژه هیئت داوران در بخش تکنوازی بزرگسالان به محمد مرادی از سنندج اهدا شد.

در بخش گروه‌نوازی؛ مقام اول به گروه نوانس به سرپرستی پویا رحمانی از سنندج تعلق گرفت، مقام دوم به گروه آراس به سرپرستی نیلوفر کریمی از یزد و مقام سوم هم به گروه آوین به سرپرستی مریم گلسرخی‌زاده از یزد اهدا شد.

در بخش مداحی خوانی؛ مقام اول به گروه سوزی دل به سرپرستی مهران حسینی از سنندج، مقام دوم به گروه بیدل از تربت جام خراسان رضوی و مقام سوم نیز به گروه محمد رسول‌الله به سرپرستی فرید منصوری از سنندج تعلق گرفت.

به گزارش تسنیم؛ نهمین جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» از 22 تا 25 مردادماه جاری با حضور مهمانان و دف‌نوازانی از داخل و خارج از کشور در سینما بهمن سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/ ز

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی