Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس  با اشاره به دیدار گروه های اردوی جهادی با مقام معظم رهبری افزود: کار جهادی یک کار برخاسته از ایمان است و انسان همه ظرفیت خود را پای کار بگذارد.

وی اضافه کرد: باید تلاش شود تا شعار خدمت رسانی به محرومان در جامعه همگانی شود و منحصر به گروههای جهای نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بروکراسی اداری کار امروز را به فردا می اندازند تا روزی را به شب برسانند اینکه حقوقی گرفته باشد بعضی از مسئولان شهرستان همینطوری هستند قدمی برای مردم برنمی دارند اسم آن کار جهادی نیست.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار هیئت یمنی با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: مبارزان جبهه مقاومت ، ولایت رهبر معظم انقلاب را در ادامه خط پیامبر اسلام و امیرالمومنین(ع) می دانند.

امام جمعه فردیس به ۲۶ مرداد، سالروز آغاز بازگشت آزادگان سر افراز به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادگان حق زیادی بر گردن ما دارند چرا که آنان با تحمل رنج اسارت، ثبات قدم و استقامت خود را در دفاع از انقلاب و نظام و میهن به نمایش گذاشتند.

ایمانی افزود: وقتی در مقابل تحریم ها ، تهدیدها و فشارهای غربی ها ایستادگی کردیم و حرف دولت،ملت و رهبری یکی شد در مقابل آمریکاییها و غربی ها منفعل نشدیم.

خطیب جمعه فردیس اظهار داشت: وقتی پایبندی به نظام نشان دادیم امروز غربی ها اعلام می کنند دیگر تحریم آمریکا خیلی بر کشور ایران اثری ندارد و آمریکایی ها نمی توانند برگ برنده داشته باشند.

وی افزود: زیرا تمام تلاش ترامپ این بود برای انتخابات سال 2020 برگ برنده ای داشته باشد و مسئله ایران و کره شمالی را حل کرده باشد بتواند سیاست ها را اعمال کند ملت ایران مقاومت دارد و مقاومتی که در کشورهای سوریه، یمن و لبنان و عراق جواب داده است آمریکایی ها و غربی ها در مقابل این مقاومت مجبورند کوتاه بیایند.

ایمانی افزود: در ائتلافی که آمریکایی ها تشکیل دادند که ایران نتواند تنگه هرمز را ببندد و غربی ها عقب نشینی کردند تنها کشوری که اعلان آمادگی کرد اسرائیل است.

وی معتقد است که مقاومت کشور ایران قطعا جواب می دهد و دشمنان در این منطقه نابود خواهند شد و ملت یمن، فلسطین به زودی شاهد پیروزی خواهند بود.

وی با بیان اینکه طرح های آمریکا تا به امروز با شکست مواجه شده است ، خاطر نشان کرد: به طور یقین طرح های آینده اش هم همچون معامله قرن و دیگر بحث هایی که منطقه پیگیری می کند با شکست مواجه خواهند شد.

امام جمعه فردیس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند آنها در طرح خاورمیانه بزرگ می خواستند یمن ،سوریه و عراق را تجزیه کنند تا به امروز موفق به این کار نشدند و آمریکایی ها در تمام سیاست های خود در آینده با شکست مواجه خواهند شد.

7413/۶۹۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انقلاب و نظام مشکلات اقتصادی مقام معظم رهبری یمن یمنی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد