Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:54:55 GMT

گروه‌های جهادی حمایت شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۴۰۳۳

گروه‌های جهادی حمایت شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی بدری امام جمعه موقت گناوه در خطبه های این هفته نماز با اشاره به دیدار نماینده انصارالله یمن با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار  بر وحدت ملت یمن و گفتگوی یمنی یمنی  برای اصلاح کشور یمن تاکید و سفارش داشتند و رهنمودهای مقام معظم رهبری جبهه مقاومت یمن را بیشتر از گذشته امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت گناوه افزود: پیام رهبری به گروه های جهادی که در نقاط مختلف محروم کشور به محرومان خدمت می کنند نیز حاوی سفارشات ارزشمند و نصایح گران‌بهایی بود به این جوانان داده شد.

وی با اشاره به میلاد با سعادت امام هادی (ع) و بیان حدیثی از آن حضرت گفت: جوانان و نوجوانان باید مطالعه خود را افزایش دهند و با بصیرت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است حرکت کرده و مسیر و راه  خود را با دلیل و برهان و بصیرت انتخاب کنند زیرا در طول تاریخ لطمه ای که به اسلام خورده در سایه شوم بی بصیرتی بوده است.

امام جمعه موقت گناوه با تبریک سالگرد بازگشت پیروز مندانه اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد بیان کرد: آزادگان و ایثارگران و شهدا با صبر و استقامت و اهدا جان و خون خود برای کشور آبرو و عزت به ارمغان آوردند و امروز به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و جانبازان و آزادگان کشور ما کشوری قدرتمند و آبرومند است.

حجت الاسلام بدری تصریح کرد: همه باید قدردان ایثارگری های جانبازان، ایثارگران، آزادگان وخون شهدا باشند که اگر این ایثارگری ها و فداکاری ها نبود امروز کشور ما در امنیت و قدرت نبود.

وی گفت: امروز نیروهای کشورمان همه ادامه دهنده راه شهدا هستند و صلابت و قدرت نیروهای کشورمان باعث عقب نشینی دشمنان در برابر ایران اسلامی شده است.

امام جمعه موقت گناوه با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر با تبریک این عید بزرگ ادامه داد: در روایات اسلامی این عید، عیدالله الاکبر واز بزرگترین اعیاد مسلمانان نامبرده شده است.

وی با دعوت از همه مردم برای شرکت در  آیین های ویژه عید غدیر در گناوه اضافه کرد: عموم مردم بخصوص جوانان علاوه به شرکت در آیین های غدیر،  پیرامون این عید و فرهنگ غدیر بیشتر مطالعه کنند.

حجت الاسلام بدری گفت: غدیر واقعه بسیار مهمی است که باید آن را زنده نگه داشت وما  مسلمانان نگذاریم این واقعه به فراموشی شود این غدیر باید به متصل به ظهورو انقلاب مهدی (عج) متصل شود.

کد خبر 4693873

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه خطبه های نماز جمعه مقام معظم رهبری روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان عید سعید قربان خطبه های نماز جمعه ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد