Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «پی‌ام‌نیوز نیجریه»، «ابراهیم موسی» سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه امروز جمعه با تایید خبر پایان حضور شیخ زکزاکی در هند و بازگشت او به نیجریه، از احتمال اعزام وی به مالزی، ترکیه یا اندونزی برای درمان خبر داد.

سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه در این خصوص گفت: انتظار داریم که شیخ امروز جمعه در نیجریه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ تاکید دارد پزشکانی که قبلا او را معاینه کردند؛ باید در درمان او حاضر باشند. آنها (دولت نیجریه و مقام‌های بیمارستان هند) در ابتدا با این موضوع موافقت کرده بودند؛ اما سپس این موضوع را رد کردند. در نتیجه شیخ گفت که بهتر است (به نیجریه) برگردد.

وی در این باره ادامه داد: ما جستجو برای یک کشور جایگزین برای درمان را آغاز می‌کنیم. همانطور که شیخ گفت، ما مالزی، ترکیه یا اندونزی را انتخاب خواهیم کرد.

این در حالیست که شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه به نبال کارشکنی های دولت کشورش و مقامات بیمارستان هند، بدون طی مراحل درمانی به نیجریه بازگشت.

کد خبر 4693894

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ ابراهیم زکزاکی مالزی ترکیه هندوستان نیجریه ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عراق ایران عربستان سعودی روسیه جنگ 2015 یمن کشمیر دونالد ترامپ ترکیه هندوستان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد

یک نماینده پارلمان اندونزی امروز (شنبه) اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل کشورش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، «جزولی جوینی» عضو پارلمان اندونزی از حزب عدالت و رفاه، بر امتناع قاطعانه کشورش از عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

وی تنها راه عادی سازی روابط اندونزی با رژیم صهیونیستی را توقف جنایات علیه فلسطینی‌ها و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی دانست.

جوینی گفت: گزارش‌های عبری مبنی بر ترویج ایده عادی‌سازی روابط میان اندونزی و رژیم اشغالگر اسرائیل، تلاش‌هایی با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی جهانی است؛ چراکه اندونزی تنها کشوری در جنوب شرق آسیا است که با عادی‌سازی موافق نیست.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از تلاش‌ها برای معرفی بنیامین نتانیاهو به عنوان «جنایتکار جنگی» تاکید کرد.

در همین راستا، «لالو محمد اقبال» سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی وجود هرگونه برنامه‌ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در گزارشی نوشت: اندونزی که پر جمعیت‌ترین کشور با اکثریت مسلمان در جهان است، برای اولین بار در تاریخ، تعهد و موافقت خود را برای برقراری «روابط دیپلماتیک با اسرائیل» با هدف پیوستن به سازمان بین‌المللی همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • دلیل آبریزش دائمی بینی احتمالا «التهاب سینوسی مزمن» است
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند