Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله میرعمادی، با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ غدیر، گفت: اگر غدیر نبود، اسلام ناب گرفتار منحرفین، منافقین و مستکبرین می شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « آیت الله سید احمد میرعمادی»، امروز(25 مرداد) در خطبه های نمازجمعه خرم آباد، بااشاره به مناسبت های هفته، افزود: هفته پیش رو، هفته شادی و خوشحالی شیعیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه ۱۵ ذی الحجه ولادت امام هادی(ع) است، روز سه شنبه ۱۸ ذی الحجه روز عید سعید غدیر و ۲۰ ذی الحجه ولادت امام موسی کاظم است، اظهار داشت: مناسبت های دینی فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی است.

 

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و جنگ نرم، بیان کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ غدیر مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه در منابع دینی از عید سعید غدیر سه تعبیر شده است، افزود: نخست «عید الله الاکبر» یعنی بزرگترین عید در نزد خدای متعال، دوم «یوم العهد المعهود» یعنی روز بیعت که خداوند از پیامبران گذشته بر ولایت علی(ع) عهد و پیمان گرفته است و سوم «یوم المیثاق الماخوذ» یعنی روز تجدید عهد و میثاق با ولایت است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ غدیر، اذعان داشت: عید غدیر روز تعیین وصی، ولی وحفاظت و صیانت از اسلام ناب است.

 

وی با بیان اینکه در عید غدیر باید با ولایت بیعت کرد، ادامه داد: اگر عید غدیر نبود اسلام گرفتار منحرفین، منافقین و مستکبرین می شد.

 

 آیت الله میرعمادی، خاطرنشان کرد: انتخاب امام علی(ع) برای ولایت برای حفاظت از اسلام ناب بود، اسلام حفظ شد.

 

جهاد فی سبیل الله تنها راه مقابله با مستکبران و متجاوزان است

 

خطیب جمعه خرم آباد، با اشاره به دیدار اخیر هیئت یمنی به ریاست محمد عبد السلام سخنگوی جنبش انصارالله با رهبر فرزانه انقلاب، اظهار داشت: در این دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن با همان لباس یمنی و خنجری که دارند که نشانه فتوت و قیام در راه خدا است به ملاقات رهبری آمد، در حالی که از نظر امنیتی به کسی اجازه حمل سلاح داده نمی شود.

 

وی افزود: شیوه حضور سخنگوی جنبش انصار الله با رهبر انقلاب دارای پیام مهمی برای عموم مسلمان و جهانیان است.

 

 آیت الله میرعمادی، خاطرنشان کرد: پیام این دیدار مهم این است که تنها راه مقابله با متجاوزان و مستکبران جهاد فی سبیل الله است.

وی با بیان اینکه انصار الله و ایران اسلامی در جبهه مقاومت اسلامی هستند، افزود: ملت ایران اسلامی برای قیام مردم مظلوم یمن ارزش بسیاری قائل هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، در ادامه، با اشاره به سخنان سخنگوی جنبش انصار الله با رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: اینکه مجاهد یمنی می گوید به شما اطمینان می دهیم تحت زعامت رهبر معظم انقلاب ایستادگی می کنیم، افتخاری بزرگ برای انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه خرم آباد، در ادامه با اشاره به وضعیت بیماری شیخ ابراهیم زکزاکی، گفت: شیخ زکزاکی حرکتی بزرگ در راستای اشاعه فرهنگ دینی در نیجریه انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه شیخ زکزاکی یک روحانی شیعه انقلابی مجاهد است، افزود: این روحانی بعد از پیروزی انقلاب تحت تاثیر افکار بلند امام قرار گرفت و در نیجریه توانست ۱۲ میلیون نفر را به مذهب شیعه جذب کند.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به وضعیت بیماری شیخ زکزاکی، گفت: دعا می کنیم خداوند این روحانی مبارز و انقلابی  و همسرشان را شفای عاجل عنایت کند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گلپایگان خراسان جنوبي روزنامه ها روزنامه استان همدان خراسان جنوبی غدیر توطئه های دشمنان فرهنگ غدیر بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند