Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: ولایت سپر محکم در برابر دشمن است هر آشوبی که بخواهند انجام دهند تمام قد ولایت می ایستد و مردم پشت سر او می ایستند امامت امروز جلوه ای از امامت غدیر است فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امروز(۲۵مرداد) در خطبه های نماز جمعه رفسنجان همگان را دعوت به پرهیزگاری دعوت کرد و افزود: مراقب چشم، گوش، زبان و دل هایمان باشیم تا تحصیل تقوا و ترک گناهان را داشته باشیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


خطیب جمعه موقت رفسنجان، ولادت امام هادی (علیه السلام) را تبریک گفت و بیان کرد: آن امام همام یکی از پیشتازان دانش و تقوا و مظهر کمالات نفسانی و الگویی برای حق جویان و ظلم ستیزان است؛ حافظ خط فکری و فرهنگی شیعیان بود و با انحرافات زمان خود مبارزه کرد.

 


وی زیارت جامعه کبیره از امام هادی را بسیار آموزنده دانست و مردم را به خواندن آن توصیه کرد و افزود: این امام در این زیارتنامه  ۲۰۲ ویژگی از امامان را بیان کرده و در آن جلوه های گوناگون‌ از عظمت امامان‌ مطرح کرده است.

 


حجت الاسلام محی الدینی همچنین سالروز بازگشت آزادگان را گرامی داشت و افزود: این بزرگواران امتحان خوبی پس دادند و در کنار شهدا و جانبازان پیروزی را برای ملت به ارمغان آوردند و با تحمل شکنجه های روحی و جسمی که دشمن به آنها روا می داشت و جلوی آنها به انقلاب و ارزش های اسلامی توهین می کردند اما آنها صبر کرده و شکنجه های آنها شجاعت را به جهانیان تفهیم کرد.

 

 

 

وی به دیدار هیئتی از انصارالله یمن با مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند یکی از کارهایی که شما باید انجام بدهید صبر و مقاومت در برابر دشمن است همان کاری که ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان انجام داده و می دهند؛ در قرآن هم آمده است که در هر سختی آسانی است البته به شرطی که توکل بر خدا داشته و صبور باشید.

 

 

خطیب موقت جمعه رفسنجان گفت: ملت ایران امروز مشغول مقاومت در جنگ اقتصادی است؛ همان اقتصاد مقاومتی که رهبری تأکید کرده است لذا غضب بر دشمن، او را سر جایش می نشاند در تمام جنگ های دشمن چه در نظامی و چه غیرنظامی ملت مسلمان مقاوم ایران پیروز است و امروز بهترین اقتدار را در کشور داریم دشمن این را می داند و رهبری فرمودند ما در وضعیت شعب ابی طالب نیستیم؛ اما برخی آیه یاس نخوانند و ملت‌ را نامید نکنند ایجاد ناامیدی در جوانان و مسئولین کار دشمن است.

 

 

وی با تبریک هفته صنعت دفاعی افزود: دشمن می داند ما چه اقتدار نظامی داریم و چه افتخاراتی توسط بسیج و نیروهای سپاه و انتظامی کسب کرده ایم؛ اگر این مقاومت نبود آنها کار خود را انجام می دادند و به دست و پا نمی افتاد و اسراییل با آمریکا تفاهم‌ نمی نوشت که دست به دست هم بدهیم و در مقابل ایران بایستیم‌ اما کور خواندند؛ این درس را آزادگان دادند که با مدیریت قوی و صبر و مقاومت می توان در برابر دشمن ایستاد.

 

 

محی الدینی خاطرنشان کرد: ۲۸ مرداد سالروز کودتای آمریکا و انگلیس علیه نهضت ملی ایران است؛ امروز جوانان‌ و نوجوانان ما بدانند که این کودتا به عنوان مهمترین و سرنوشت سازترین حوادث تاریخی کشورمان است و اولین دخالت مستقیم آمریکا در ایران بود و آنهایی هم که به دشمن چراغ سبز نشان دادند از دشمن نارو خوردند و انگلیس آن زمان بنادر جنوب ایران را مصادره کرد تا ایران نتواند‌ نفت را صادر کند؛ آمریکا به دولت مصدق وعده های دروغ می داد.

 

 

وی با بیان اینکه اروپا همنشین آمریکاست‌ و آمریکا تحریم می کند لذا خیلی خوش بین به رابطه اروپا نباشید زیرا اروپا هم‌ نامردی می کند چرا در برجام خفه شدند چرا می ترسند چرا نمی توانند در برابر آمریکا بایستند؟! به دولت مصدق وعده دروغ می دادند بدانیم در جنگ اقتصادی آمریکا و اروپا برای نابودی ایران دست به دست هم دادند.

 

 


خطیب جمعه موقت رفسنجان خاطرنشان کرد: رهبری فرمود کودتا توسط آمریکا علیه مصدق انجام شد آنها دلشان برای ملت ایران‌ نسوخته است وزیر امور خارجه که در میز مذاکره نشست ساعت ها او را تحریم کردند چون مصاحبه کرد و گفته بود که ما پای ارزش هایمان ایستاده ایم؛ دشمنی آمریکا از همان اول بوده و ادامه دارد آنها می خواهند بر ایران حکومت کنند اما شعار ملت ایران هیهات‌ من الذله است زیر بار زور نمی رویم‌ اگر سرتعظیم فرود آوردیم آمریکا دوست می شود اینهمه شهید ندادیم و سختی تحمل نکردیم که در برابر دشمن بایستیم.

 


وی عید سعید غدیر  خم را تبریک گفت و افزود: مقام امامت اصلی ترین مقام و جایگاه است که آن را خدا توسط پیامبر به امام علی علیه السلام داد؛ ولایت سپر محکم در برابر دشمن است هر آشوبی که بخواهند انجام دهند تمام قد ولایت می ایستد و مردم پشت سر او می ایستند امامت امروز جلوه ای از امامت غدیر است فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است او جامعه اسلامی را هدایت و به سرمنزل مقصود می رساند.

 

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد غدیر روزنامه خراسان جنوبي اردبیل روزنامه ها گلپایگان خبرگزاری شبستان شبستان یزد استان همدان دهه امامت و ولایت امامت غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: کنگره ملی سوختگی، دوم و سوم خردادماه امسال به میزبانی رشت برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رامیار فرزان امروز در نشست خبری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی در رشت، اظهار داشت: تاکنون 361 مقاله در این کنگره دریافت شده که 178 مقاله تایید، 48 مقاله برای ارائه شفاهی و 130 پوستر نیز در آن پذیرفته شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان سوختگی را یک بیماری بسیار شایع دانست که افراد زیادی درگیر آن می‌شوند، افزود: 90 تا 95 درصد سوختگی‌ها قابل پیشگیری هستند.

رئیس دوازدهمین کنگره ملی سوختگی با بیان اینکه این کنگره، دوم و سوم خردادماه امسال به میزبانی رشت برگزار می‌شود، گفت: تمامی مقدمات لازم برای برگزاری این کنگره با مشارکت بخش خصوصی و نخبگان علمی اعم از متخصصان، پرستاران و پیراپزشکان انجام خواهد شد.

محمد طلوعی فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و دبیر علمی دوازدهمین کنگره ملی سوختگی نیز در این نشست با بیان اینکه سالانه 180 هزار مورد سوختگی در دنیا اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: آمار سوختگی‌ها در کشورهای توسعه‌نیافته بیشتر است و علت بسیاری از سوختگی‌ها نیز فقدان زیرساخت‌های مناسب گرمایشی است.

به گفته دبیر علمی دوازدهمین کنگره ملی سوختگی، اصلاح مصرف به ویژه در گاز، سوخت و دمای آب مصرفی در کاهش سوختگی‌ها موثر است.

طلوعی با اعلام اینکه در بیمارسان ولایت رشت به عنوان قطب درمان سوختگی، سالانه 500 مورد سوختگی داریم، خاطرنشان کرد: چهار برابر این بیماران با مراجعه به مرکز سوانح و سوختگی ولایت به صورت سرپایی درمان می‌شوند.

وی با اشاره به طولانی بودن و تحمیل هزینه‌های مالی و روانی ناشی از سوختگی، تصریح کرد: فرد سوخته تا سال‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد و متحمل هزینه‌های روانی، اجتماعی و مالی می‌شود.

دبیر علمی دوازدهمین کنگره ملی سوختگی با بیان اینکه مردان بیشتر از بانوان درگیر سوختگی می‌شوند، گفت: بیشترین سنین سوختگی بین 10 تا 40 سال است و شایع‌ترین دلیل سوختگی‌ها نیز شعله‌ها هستند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند