Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازی که از هفته اول این رقابت ها جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه چهار بر سه حریف خود را شکست داد و به یک پیروزی با ارزش دست یافت.

برای تیم پارس آرا، پرستو کهن، فاطمه ایمانی، مریم نوری و بهاره رستم پور گلزنی کردند.

سرمربی تیم پارس پس از برتری تیمش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: برابر تیم حریف که از بازیکنان با تجربه و ملی پوش سود می برد بازی خوبی ارایه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجمه برزگر ادامه داد: تیم ما پیش از شروع مسابقات به دلیل اینکه وضعیت مشخصی نداشت، نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم با این حال در نخستین بازی خوب ظاهر شدیم و به یک پیروزی شیرین دست یافتیم.

وی اضافه کرد: از تیم حریف شناختی نداشتیم چرا که برای نخستین بار است در لیگ برتر شرکت می کند با این وجود آنها تیم خوبی داشتند و بازی سنگینی برگزار کردیم و از بازیکنانم راضی هستم که در شرایط سخت و بدون چشم داشت نتیجه گرفتند.

برزگر با بیان اینکه ۹۰ در صد بازیکنان سال گذشته را حفظ کردیم، اظهارداشت: برای تقویت تیم نیز سه بازیکن غیر بومی به خدمت گرفتیم و سعی می کنیم در پایان نتایج خوبی کسب و در بالای جدول قرار بگیریم.

تیم پارس آرا در هفته دوم این رقابت ها جمعه یکم شهریورماه در شیراز میزبان تیم دریژنو شهرکرد است.

در پایان هفته نخست تیم هیات فوتبال خراسان رضوی، رهیاب گستر تهران، دختران کویر کرمان و پارس آرا شیراز به ترتیب در رده اول تا چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم پارس آرا و پویندگان صنعت فجر شیراز ۲ نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان هستند.

در رقابت‌های فوتسال برتر بانوان کشور ۱۴ تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان نیز ۲ تیم انتهای جدول راهی رقابت های لیگ یک خواهند شد.

۹۶۰۰/ ۲۰۲۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بازی رقابت های لیگ صنعت فوتسال لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی آرسنال و بورنموث با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، پیش از پایان نیمه نخست برخورد به وجود آمده میان کای هاورتز با مارک تاوارس دروازه‌بان بورنموث از نظر داوید کوته داور این بازی و همچنین با تایید کمک داور ویدیویی، به سود آرسنال یک پنالتی بسیار عجیب اعلام شد. 

در این صحنه از نماهای مختلفی که نشان داده شده هیچ برخورد خاصی میان این دو نفر دیده نمی‌شود، الا اینکه هاورتز پای خود را به پای دروازه‌بان بورنموث گیر می‌دهد. بوکایو ساکا با گل کردن پنالتی اعلام شده توسط VAR گل اول بازی را به ثمر رساند تا شاگردان آرتتا در پایان نیمه نخست برنده به رختکن بروند.

آرسنال در نیمه دوم هم از حریف یک گل دریافت کرد که این گل توسط وی‌ای‌آر رد شد.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور