Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علم الهدی در نماز جمعه امروزمشهد گفته این برنامه که رئیس جمهور فرانسه ۱۰۰ دقیقه با رئیس جمهور ما صحبت می‌کند برنامه کلاهبرداری است.آن‌ها در خصوص کاهش تعهدات برجامی ما آبرویشان در دنیا رفته است و با پیمان‌شکنی خود را بی‌حیثیت کردند. ناطقان: علم الهدی در نماز جمعه مشهد گفته دشمن با تحریم اقتصادی بدترین توطئه‌ها را در جهت سقوط نظام را پیش گرفته که در مساله اقتصاد و تحریم اقتصادی دو نظریه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظریه اول نظریه مقام معظم رهبری است که بنشینیم یک کشور بزرگ با منابع و علم، یک اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی کنیم و برنامه‌ریزی اقتصادی باید به شکلی باشد که مردم ما و جامعه ما را در عرصه معیشت در شرایطی قرار دهد که در برابر تحریم آسیب‌پذیر نباشد.

علم الهدی گفت: از چهار یا پنج سال گذشته رهبری تیتر این برنامه را داده‌اند؛ راهکار و مولفه را گفته‌اند و این نظریه رهبری است. مقابل این نظریه این است که برای رفع مشکل تحریم به سراغ دشمن برویم و مشکل را حل کنیم. چهارسال این را تجربه کردیم و در قصه برجام علاف شدیم و تحریم‌ها افزون‌تر شد و این مساله از این طریق حل نشد. دشمنی که برای به زانو درآوردن نظام ما توطئه دارد نمی‌شود به سراغ او رفت.

وی ادامه داد: همینقدر که به سراغ او بروی بدتر می‌کند. ما رفتیم و نتیجه را هم دیدیم. روش ائمه ما این بود که به سراغ دشمن نمی‌رفتند؛ امام جواد رابطه‌اش را با مامون برید و مرکز خانواده خود در کاخ خلافت را بایکوت کرده و کانون زندگی را در جای دیگر تنظیم کردند. این روش ائمه ما بود. برجام را ما چهارسال تجربه کردیم الان نوبت اینستکس شده است. این برنامه که رئیس‌جمهور فرانسه ۱۰۰ دقیقه با رئیس جمهور ما صحبت می‌کند برنامه کلاهبرداری است. آن‌ها در خصوص کاهش تعهدات برجامی ما آبرویشان در دنیا رفته است و با پیمان‌شکنی خود را بی‌حیثیت کردند.

امام جمعه مشهد افزود: ما با ادامه این برنامه کاهش تعهدات، هم ضرر برجام را برطرف می‌کنیم و هم دشمن را بی‌آبرو کرده‌ایم و هم برنامه انتخابات آمریکا را خنثی خواهیم کرد که نوکر بی جیره و مواجب آمریکا ۱۰۰ دقیقه با رئیس جمهور ما صحبت می‌کند.

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: رهبری در برجام شرط گذاشتند که اگر آن‌ها تعهدات خود را شروع نکردند شما تعهدات خود را آغاز نکنید که متاسفانه این کار انجام نشد و البته ما به دنبال مقصر نیستیم. از همان اول سانتریفیوژ‌ها را کندند و بتن ریختند، در حالی که آن‌ها یک قدم برنداشتند. حالا نوبت اینستکس شده؛ گفتند اقدامات خودر ا برگردانید و دوباره غنی سازی ۲۰ درصد انجام ندهید تا ما طرح اینستکس را انجام دهیم و ۱۵ میلیارد شما خریداری کنید که حرف در آن بیشتر است که از برجام بدتر است.

وی ادامه داد: اینطور نشود که دوباره فناوری را متوقف کنید و آن‌ها امروز و فردا کنند. این‌ها درمقام عمل باز عمل نمی‌کنند و ما هم بیاییم فناوری را متوقف کنیم و آن‌ها نتیجه سیاسی را بگیرند و با توطئه به ما فشار بیاورند. اینجا به صحبت‌های رهبری گوش دهید. هیچ چیز در زندگی ما نیست که این ۱۱ نفر ائمه معصومین به ما نداده باشند. ما باید به دنبال برنامه‌ای برویم که اقتصاد خود را قوی کنیم تا تحریم دشمن عملی نباشد.

منبع: خبر انلاین برچسب ها: حجت الاسلام علم الهدی ، رئیس جمهور فرانسه ، کلاهبرداری ، صحبت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حجت الاسلام علم الهدی رئیس جمهور فرانسه کلاهبرداری صحبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی‌هویتی را بین آنان گسترش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،انسیه خزعلی امروز در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد گفت: دشمن در حال ترویج معضل بی‌هویتی در جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

وی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارتهای والدین برای بیدارسازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم