Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@14:02:56 GMT

حسن تفتیان راهی پاریس شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۰۸۲

آفتاب‌‌نیوز :

حسن تفتیان سریع‌ترین دونده ایران امروز(جمعه، ۲۵ مرداد) با هدف حضور در اردوی تدارکاتی یک‌ماهه در کمپ‌ اینسپ پاریس راهی فرانسه شد تا تمرینات خود را زیر نظر اونتانون‌گای مربی فرانسوی‌اش از سر بگیرد.

تفتیان در این مورد گفت: پس از ارائه برنامه‌های آماده‌سازی در اردوی تدارکاتی فرانسه به فدراسیون و موافقت و حمایت مسئولان فدراسیون، امروز از تهران به پاریس آمدم تا به مدت یک ماه تمریناتم را زیر نظر آقای گای در کمپ‌ اینسپ پاریس شروع کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص‌ حضورش در مسابقات بین‌المللی اروپا گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در چند مسابقه بین‌المللی شرکت کنیم تا شرایط را ارزیابی کرده باشیم و بتوانیم رکوردها را ارتقاء دهیم. یکی از آن مسابقات تورنمنت امروز در سوئد بود که به آن نرسیدم. مسابقه بعدی جمعه آینده در بروکسل بلژیک است که شرکت می‌کنم و اگر آقای گای موافقت کند، دو روز بعد در وورلد چلنج‌مادرید هم‌ می‌دوم. البته هنوز قطعی نیست و باید دید تصمیم مربی چیست. مسابقه بعدی هم تورنمنت سوئیس است که حضور خواهم یافت.

تفتیتان در پایان گفت: در این‌ یک‌ماه تمرینات پرفشاری خواهم داشت تا به اهدافم برسم. حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو، مهم‌ترین اهداف پیش رویم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن تفتیان دونده ایرانی پاریس کمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند