Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:05:11 GMT

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم درخشید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۰۰۳

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم درخشید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها،در بخش گزارش های تولیدی،خبری و گویندگی خبر به چهار عنوان برتر دست یافت.

در بخش گزارش‌ های ویژه  با محوریت شعار سال،محبوبه آقانوری خبرنگار صدا و سیمای قم برای گزارش رنج بدون گنج رتبه اول را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش گزارش‌های تولیدی و خبری، گزارش‌های سالک و واکسنی که بلای جان شد،اثر طاهره رئیس جعفری،خبرنگار صدا و سیمای قم  به عناوین دوم و سوم بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز دست یافت.

زهرا شعبانی،گوینده خبر صدا و سیمای مرکز قم هم در این  جشنواره رتبه سوم  گویندگی  مجموعه خبر تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

پنج هزار و ۷۰۰ اثر به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها ارسال شد که ۵۳۰ اثر  داوری نهایی شد که از این میان ۳۳ اثر عنوان برتر را به خود اختصاص داد.

آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها بیست و پنجم تا  تا بیست و هفتم مرداد ماه به میزبانی  خراسان شمالی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش

برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو و تلویزیون اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان