Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال با فردی که گفته شده جانشین علی خطیر در باشگاه استقلال است برخوردی نداشته است.

گفته شده بود استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال به تازگی با امیر سلطانی که در باشگاه استقلال پست معاون ورزشی را عهده دار شده اختلاف دارد اما این موضوع توسط برخی مدیران این باشگاه تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استراماچونی تا به امروز با فردی به نام امیر سلطانی که تا پیش از این سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان را عهده دار بوده جلسه‌ای نداشته و به طور کل مدیران استقلال این موضوع را تکذیب کردند.

همچنین اینکه گفته شده بود امیر سلطانی جایگزین علی خطیر معاون مستعفی مدیرعامل باشگاه استقلال است نیز تکذیب شد و مدیران استقلال اعلام کردند این شخص در روزهای اخیر در باشگاه استقلال دیده نشده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته بود که حکم بازی لغو شده هفته بیست و هشتم لیگ برتر میان دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی اعلام شد و بر این اساس رای به تکرار بازی در جایی غیر از استان خوزستان با صلاحدید سازمان لیگ داد.

این حکم با اعتراض باشگاه فجر مواجه شده و آنها می‌گویند حکم صادره را برای اعتراض به کمیته استیناف خواهند برد. 

متن بیانیه اعتراضی باشگاه فجر به شرح زیر است:
«پس از صدور راي ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت اندیشانه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه فجر شهيد سپاسي با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شديد خود به رای صادره منجر به تكرار بازي استقلال - فجر شهيد سپاسي  را اعلام و جهت تجديد نظرخواهي و صدور راي عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود.»

دیگر خبرها

  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت