Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عزیزاله کناری فرماندار پس از بازدید از نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور در تهران اظهار داشت: توفیق حاصل شد امروز از نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور خصوصا استان هرمزگان و شهرستانها  بازدید داشته باشم.

 این مقام مسئول در ادامه گفت: غرفه های شهرستانهای استان هرمزگان ، با نظم و تنوع محصولات و هنرهای خوب و فعالی که داشتند باعث گردیده مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کناری بیان داشت: بخشداران، شوراهای اسلامی، دهیاران ، هنرمندان و کارآفرینان شهرستانهای استان نیز در غرفه های خود حضور پررنگ و فعال داشتند.

 فرماندار بندرعباس در ادامه ضمن تشکر از حضور مدیر کل محترم دفتر امور روستایی استانداری  و تعدادی از همکارانشان عنوان کرد: از حضور روابط عمومی های شهرستانها خصوصا آقای عاشوری مسئول روابط عمومی فرمانداری بندرعباس که با حضور فعالانه خود گزارشات  و اخبار را بموقع  پوشش می دهند تقدیر و تشکر می نمایم.

عزیزاله کناری در پایان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران پرتلاش استان هرمزگان در برپایی این نمایشگاه بیان داشت: از جناب آقای مهندس مدرس معاون محترم امور عمرانی استاندار و جناب آقای مهندس سلحشور مدیر کل محترم امور روستایی و مسئول هماهنگی غرفه های استان و جناب آقای روحانی رئیس محترم شورای شهرستان بندرعباس و مسئول غرفه های این شهرستان و  بخشداران محترم بخش مرکزی، فین، تخت و قلعه قاضی خصوصا بانوان محترم و هنرمند شهرستان قدردانی می نمایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش روابط عمومی شوراهای اسلامی معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلای امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود