Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@15:02:23 GMT

اعزام ۳ هزار مبلغ غدیر به مساجد و هیئات کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۸۷۲۹

اعزام ۳ هزار مبلغ غدیر به مساجد و هیئات کشور

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی‌ با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هیأت‌ها و مساجد اظهار داشت: شور عمومی برای جشن‌های غدیر الحمدلله در سال‌های اخیر بیش از پیش شده است و مساجد به ویژه مساجد بزرگ و شاخص در طول دهه امامت و ولایت برنامه اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد شور و حال مذهبی بواسطه عدی غدیر در جامعه

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات در استان تهران دبیر بنیاد غدیر است، تصریح کرد: امسال در این قالب جشن‌های خیابانی نیز برنامه‌ریزی شده است تا ان‌شاءالله شور و حال مذهبی در جامعه به واسطه فرارسیدن عید غدیر خم ایجاد شود.

برنامه‌های غدیری مساجد و هیأت‌ها

باباخانی ادامه داد: برگزاری انواع مسابقات، جشن‌های خیابانی و ... برای هیأت‌ها و مساجد پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: بناست سازمان صداوسیما به ویژه شبکه سه سیما، اطلاع رسانی ویژه‌ای نسبت به برنامه‌های غدیر صورت دهند و به تناسب برنامه حدود ۲۰۰ هیأتی که در کشور در ایام دهه ولایت و امامت برنامه دارند، با ذکر ساعت و نشانی معرفی شوند.

پرداختن به خانواده و بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار سازمان تبلیغات

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بنیاد غدیر بناست در این ایام، برای هر استان مبلغان تخصصی امامت و ولایت را اعزام کند، گفت: سازمان تبلیغات پیگیری دو موضوع را تا اسفندماه سال جاری و ایام ولادت حضرت زهرا(س) در دستور کار قرار داده است که یکی از آن‌ها خانواده است و در این راستا پویشی نیز طراحی شده است که این موضوع در برنامه‌های غدیر، مباهله، محرم، صفر تا تولد حضرت زهرا(س) در هیأت‌ها و مساجد براساس ماطلبه مقام معظم رهبری از جامعه مداح، دردستور کار قرار دارد و موضوع دوم نیز اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: در این راستا مبلغین نسبت در برنامه‌های خود این دو موضوع را به صورت ویژه در دستور کار دارند.

باباخانی در پایان خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۳ هزار مبلغ جدای از روحانیون و مبلغین مستقر در استان‌ها به صورت تخصصی ویژه موضوع امامت و ولایت در مساجد و هیأت‌ها حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی