Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:38:17 GMT

بروزرسانی نرخ حمل و نقل کالا بر اساس تن کیلومتر

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۸۷۶۸

بروزرسانی نرخ حمل و نقل کالا بر اساس تن کیلومتر

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید عظیمی صبح شنبه در جمع مسئولان تشکل های صنفی شرکت ها و رانندگان کالای استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ حمل و نقل جاده‌ای هر تن کیلومتر یک هزار و ۳۳ ریال است، اظهار داشت: با توجه به تغییرات قیمت، اقلام هزینه‌ای ناوگان، مبلغ نرخ تن کیلومتر نیز به شکل دوره‌ای به روز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با این اقدام یکی از خواسته های به حق رانندگان محقق می شود، افزود: در این مرحله نرخ شاخص حمل بر اساس تن- کیلومتر ۱۴۰۰ ریال لحاظ و بروز رسانی و متوازن سازی نرخ حمل مسیرها بر اساس شاخص یاد شده انجام می شود.

رئیس اداره کالای راهداری استان همدان اجرای این اقدام را گامی موثر در توسعه صنعت حمل و نقل و حمل بار عنوان کرد و یادآور شد: این اقدام با توجه درخواست‌های مکرر تشکل‌های صنفی رانندگان مبنی بر ضرورت بروزرسانی نرخ حمل بر اساس تن-کیلومتر با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های موثر در فعالیت ناوگان از جمله هزینه‌های نگهداری ناوگان اجرایی شده است.

در این نشست مقرر شد پس از هماهنگی با استان های همجوار و مسئولان استان، نرخ تعیین شده اعلام شود.

کد خبر 4694180

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با تعداد ۱۳ مسافر در محور موته به گلپایگان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از سطح راه خارج شده است.

وی افزود: این حادثه فوتی نداشته اما تعداد ۴ نفر از مسافران اتوبوس مجروح و پس از اعزام به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان به خصوص رانندگان ناوگان عمومی مسافربری توصیه کرد، هنگام رانندگی از انجام مواردی که باعث حواس پرتی و انحرافات ذهنی راننده می‌شود خودداری و توجه کامل به جلو داشته باشند.

کد خبر 6087989

دیگر خبرها

  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز