Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:25:09 GMT

بررسی روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت دندانی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۸۸۲۳

بررسی روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت دندانی

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی سلیمی، گفت: دومین کنگره دندانپزشکی از ۳۰ مرداد تا اول شهریور ۹۸، با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در حوزه دندانپزشکی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دندانپزشکانی که در کنگره شرکت کنند می‌توانند از ۱۹.۷۵ امتیاز بازآموزی برخوردار شوند، افزود: در حاشیه این کنگره نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی برگزار می‌شود که بازدید آن برای جامعه پزشکی آزاد است، بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که ۱۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از مجموع نمایشگاه و دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان بازدید به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی در ارتباط با محورهای دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان، گفت: دندانپزشکی دیجیتال، راهکارهای جدید در مدیریت مطب و برندینگ، نقش لیزر در درمان های روزمره دندانپزشکی، راهکارها و روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت، اکلوژن؛ کلید درمان‌های موفق، راهکارها و روش‌های جدید در مواد دندانی از محورهای این کنگره است.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ تا ۲۰ کارگاه مرتبط با دندانپزشکی در این کنگره برگزار می‌شود و موارد مختلف همچون جراحی زنده در قالب این کارگاه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: مهمانان خارجی نیز در این کنگره حضور خواهند داشت.

کد خبر 4694177 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: دندانپزشکی ایمپلنت بهداشت دهان و دندان وزارت بهداشت سازمان نظام پزشکی سازمان غذا و دارو اپتومتری حج 98 درمان ناباروری زوال عقل سعید نمکی جامعه پرستاری سرطان سلامت روان جامعه پزشکی آلزایمر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محورهای این کنگره خواهد بود.

بیش از ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات پذیرفته‌شده در این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا نمایه خواهد شد.

این‌کنگره با حضور محمود جعفری دهقی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی عزت زاده به عنوان دبیر اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۹ توسط انجمن ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6096394 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند