Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@04:28:54 GMT

قتل دختر جوان به دست برادر خشمگین

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۱۵۷

قتل دختر جوان به دست برادر خشمگین

برادر عصبانی که در جریان دعوای خانوادگی خواهر جوانش را به قتل رسانده بود، در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ساعت 11 شامگاه سه‌شنبه 22 مرداد گزارش درگیری منجر به‌قتل در خانه‌ای واقع در یکی از روستاهای دالاهو به پلیس گزارش شد. با حضور مأموران در محل مشخص شد مقتول دختری 25 ساله بود که با روسری خفه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: افشای راز قتل مادر بعد از ۵ سال قتل‌عام خانوادگی در روز سفر به ترکیه

به‌گفته پدر و مادر این خانواده، برادر 30 ساله مقتول عامل قتل بوده که پس از کشتن خواهرش متواری شده بود. به این ترتیب تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد.

سرهنگ «محمدرضا آمویی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: با آغاز تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه برادر فراری، عامل این جنایت در کم‌تر از یک ساعت دستگیر شد.

متهم که سابقه کیفری ندارد، در بازجویی‌ها به صراحت به قتل خواهرش به‌دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی قتل اخبار حوادث پلیس دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دو موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور