Web Analytics Made Easy - Statcounter

متقی گفت: در سطح استان گلستان ۲۲۱ مکان ورزشی سرپوشیده و غیر مسقف داریم که امکان واگذاری به بخش خصوصی را دارد.

«محمود متقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سطح استان گلستان 221 مکان ورزشی سرپوشیده و غیر مسقف داریم که امکان واگذاری به بخش خصوصی را دارد.

 

سرپرست منابع پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: مطابق قانون موظف هستیم تمامی اماکن ورزشی را که در شرایط قابل بهره‎برداری و قابل استفاده را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متقی بیان کرد: کارشناسان فنی و دادگستری اماکن ورزشی را قیمت‎گذاری می‎کنند و از طریق سامانه ستاد این اماکن معرفی می‎شوند و افرادی که علاقمند هستند می‎توانند در سامانه ثبت‎نام و رقم پیشنهادی خود را اعلام کنند و در نهایت به بیشترین رقمی که پیشنهاد شده و بررسی شرایط فرد این اماکن ورزشی واگذار می‎شود.

 

وی با بیان اینکه اماکن ورزشی به افرادی واگذار می‎شود که سابقه ورزشی داشته باشند، افزود: قانون‎گذار در شرایط برابر واگذاری اماکن تعاونی‎های ورزشی، هیئت‎های ورزشی، باشگاه‎های ورزشی و تعاونی‎های ایثارگران را در اولویت قرار داده است.

 

سرپرست منابع پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان به چمن‎ مصنوعی ورزشگاه آزادی گرگان اشاره کرد و متذکر شد: چمن مصنوعی به بخش خصوصی واگذار شده و باید بخش خصوصی از این زمین برای ورزش‌هایی مانند راگبی و فوتبال استفاده کند و دور این چمن مصنوعی نیز برای ورزش همگانی مد نظر قرار گرفته است.

 

متقی گفت: مطابق قانون و اساسنامه ورزشی باید مکانی که واگذار می‎شود استفاده  شود و بهره‎بردار و مستاجر باید از رشته‎های ورزشی مورد نظر استفاده کند و ورود و خروج و نظافت را رعایت کند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها نماز جمعه خراسان جنوبي غدیر روزنامه خطبه نماز جمعه اردبیل واگذاری اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم