Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ ولی الله حیاتی روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت خراسان شمالی در بجنورد با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار دو هزار و ۴۶۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال و اعتبار ارزی ۸۰۰ هزار یورو و یک میلیون دلار در استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه متمرکز افتتاح پروژه های استان با حضور استاندار، خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه های شهرستان ها به صورت متمرکز انجام و چندین پروژه نیز به صورت نمادین در این برنامه افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فرمانداران خواست پروژه های شهرستانی را در برنامه های ویژه صدا و سیما و دیگر رسانه ها گزارش دهند تا همه مردم از آنها مطلع شوند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست با تاکید بر استفاده از فرصت هفته دولت برای انعکاس اقدامات در بین مردم، اظهار داشت: در فضایی که تمام معاندین نظام به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد یاس و ناامیدی هستند هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمات دولت را به خوبی به مردم ارائه دهیم.

علی بیگ زاده با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای معرفی خدمات دولت در این هفته استفاده کرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور تعداد زیادی از مسئولان ارشد کشوری در استان، خراسان شمالی در یک حالت جهش اقتصادی و توسعه ای خوبی قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور این مسئولان و مصوبات زیادی که به دنبال خواهد داشت و اجرایی شدن آنها گام های بلندی در حوزه توسعه استان برداشته شود.

بیگ زاده از فرمانداران خواست کلنگ زنی پروژه ها به گونه ای باشد که تمامی موارد لازم از قبیل بودجه و اعتبار و دیگر مقدمات لازم برای آنها پیش بینی شده باشد تا به گونه ای نشود که در سال آینده به دلیل عدم تخصیص اعتبار هنوز هیچ اقدامی برای پروژه صورت نگرفته باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز از مسئولان برگزار کننده برنامه های این هفته خواست در کنار افتتاح پروژه ها برنامه های جذاب هنری نیز برای این هفته داشته باشند.

علی قلی زاده پیشنهاد برگزاری برنامه های نمایش خیابانی و نمایشگاه های مختلف هنری مرتبط با این هفته را برای معرفی خدمات دولت به زبان هنر به مردم ارائه داد.

مدیر حوزه هنری خراسان شمالی نیز برای استفاده از ظرفیت  هنرمندان در این هفته اعلام آمادگی کرد و گفت: امکان برگزاری نمایشگاه های مختلف عکس خراسان شمالی، کارتون و کاریکاتور و معرفی مفاخر و مشاهیر استان وجود دارد.

وحید نمازی از فرمانداران استان خواست به جای پخش بیلبوردهای مختلف در سطح شهر که جذابیت چندانی برای مردم ندارد از قالب های جدید هنر رسانه ای از قبیل موشن گرافی و اینفوگرافی بهره گیرند تا عملکرد دستگاه ها را به صورت هنرمندانه بازتاب دهند.

وی اظهار داشت: تجربه ثابت کرده استفاده از هنر برای بیان مطالب به مراتب تاثیری بسیار بیشتر از سایر بخش ها دارد.

خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفر در شمال شرق کشور واقع است.

ط/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی

 رضا روشن ضمیرگفت: پارسال تولید گوشت قرمز عشایر استان با ۱۰ درصد افزایش به شش هزار و ۵۰۰ تُن رسید.

او گفت : با هدف حمایت دولت از دامداران عشایر پارسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد، پرداخت و جلوی کشتار بره‌های نارس و کاهش تولید گوشت در استان گرفته شد.

مدیر کل امور عشایر استان همچنین گفت : عشایر استان پارسال ۶ هزار و ۵۰۰ تن جو مدت دار شش ماهه دریافت کردند ،عشایر با نام‌نویسی در سامانه بازرگاه، نهاده دریافت می‌کنند و چند ماه پس از دریافت، بهای آن را پرداخت می‌کنند و یا در قبال آن گوشت تحویل دولت می‌دهند.

مدیر کل امور عشایری استان در ادامه اضافه کرد: علاوه بر گوشت میزان تولید شیر و لبنیات از سوی عشایر با یازده درصد افزایش به چهار هزار و ۲۰۰ تن لبنیات رسید.

عشایر خراسان شمالی ۶۳۵ هزار راس دام در اختیار دارند و با تولید ۳۰ درصد گوشت استان، ۴ درصد گوشت قرمز عشایر کشور را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد