Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:39:55 GMT

فوتبال جهان| اینتر به دنبال جذب سانچس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۸۵۲

فوتبال جهان| اینتر به دنبال جذب سانچس

فوتبال جهان - باشگاه اینتر پس از ناکامی در جذب ادین ژکو سراغ به خدمت گرفتن مهاجم شیلیایی منچستریونایتد می‌رود. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی گفته می‌شد به دنبال به خدمت گرفتن ادین ژکو 33 ساله از رم بود، اما این مهاجم بوسنیایی در نهایت با تمدید دو ساله قراردادش، خود را تا سال 2022 به جالوروسی متعهد کرد تا اینتری‌ها در جذب این بازیکن ناکام بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت شخصی «جان‌لوکا دی‌مارتزیو»، خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داد اینتر پس از ناکامی در به خدمت گرفتن ژکو، اکنون گزینه‌های دیگری را برای تقویت خط حمله خود در نظر دارد که یکی از آنها الکسیس سانچس است.  آنها در این تابستان موفق شدند در ازای 75 میلیون یورو روملو لوکاکو را از منچستریونایتد جذب کنند.

طبق این گزارش، مدیران اینتر چهار گزینه را مدنظر دارند که عبارتند از فرناندو یورنته مهاجم پیشین تیم‌های تاتنهام و یوونتوس، آنته ربیچ مهاجم اینتراخت فرانکفورت، الکسیس سانچس از منچستریونایتد و طرح معاوضه مائورو ایکاردی با آرکادیوش میلیک از ناپولی.

مدیران باشگاه منچستریونایتد در تلاش هستند تا با فشار به الکسیس سانچس، او را مجاب کنند اولدترافورد ترک کند، این در حالی است که نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» اخیراً مدعی شد سانچس 30 ساله که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون میلان، رم، ناپولی و یوونتوس قرار دارد، امیدوار است با بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا، فرصت انجام بازی‌های بیشتری را پیدا کند.

این مهاجم شیلیایی که نتوانسته در منچستریونایتد رضایت کادر فنی و هواداران این تیم را جلب کند، پیش از پیوستن به بارسلونا در سال 2011، به مدت 5 سال عضو تیم اودینزه ایتالیا بود. دستمزد 505 هزار پوند در هفته مانع اصلی انتقال این بازیکن به تیم‌های دیگر است، از این‌رو باشگاه منچستریونایتد برای انتقال قرضی این مهاجم شیلیایی حاضر است بخش زیادی از دستمزد وی را بپردازد.

فوتبال جهان| توافق اینتر و رم برای انتقال ایکاردی به المپیکو/ مائورو همچنان در انتظار یوونتوس

 

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان منچستریونایتد اینترمیلان منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900071

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر