Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:04:00 GMT

۵ کشته در تصادفات رانندگی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۸۶۰

۵ کشته در تصادفات رانندگی در گیلان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ محمد پور رییس پلیس راه گیلان گفت: بر اثر برخورد پراید با پژو ۴۰۵ در جاده رشت – فومن در محدوده روستای کلاشم پائین راننده ۲۸ ساله پژو در دم جان باخت و راننده و سرنشین پراید مجروح شدند.
او علت این تصادف را انحراف به چپ پراید اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدپور از برخورد کامیون با پژو ۴۰۵ در جاده آستارا – اردبیل در محدوده پل آقچای خبر دادو افزود: راننده ۳۹ سال کامیون و راننده پژو که هویت و سنش هنوز مشخص نشده است جان باختند.
رئیس پلیس راه گیلان علت تصادف را تخطی راننده کامیون از سرعت مطمئنه اعلام کرد.
سرهنگ محمد پور همچنین از برخورد تراکتور با موتورسیکلت در جاده فومن - ماسال در محدوده روستای سیاهکوه خبر داد و افزود: در این تصادف راکب ۶۷ ساله موتور سیکلت و راننده ۲۰ ساله تراکتور که پدر و پسر بودند هر دو کشته شدند.
او اضافه کرد: راننده تراکتور بعلت رعایت نکردن حق تقدم مقصر این حادثه بود.

انتهای پیام/آ

۵ فوتی در تصادفات رانندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس پلیس راه تبریز _ آذرشهر روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داد و راننده ۵۰ ساله اهل شهرستان مرند جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این تریلی از ترکیه بارگیری کرده و مقصدش کشور عراق بود، افزود: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و رعایت نکردن سرعت مطمئنه در هنگام بارندگی و لغزندگی جاده است.

سرهنگ حمید دلیری ادامه داد: باتوجه به اینکه بارش باران و لغزنده بودن جاده‌ها، منجر به افزایش تصادفات و واژگونی خودروها می‌شود، لازم است رانندگان وسایل نقلیه با احتیاط بیشتری رانندگی و سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

کد خبر 6098717

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت