Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بدری با بیان اینکه شورای شهر باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار باتجربه و توانمند اقدام کند، گفت: این اقدام مانع از اختلال در ارائه خدمات شهری می‌شود. تاریخ انتشار: 10:36 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۱۳۴

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جعفر بدری رییس کل دادگستری لرستان و دادستان مرکز استان روز جمعه از برخی پروژ‌های عمرانی خرّم آباد بازدید کرد و بر ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی تاکید کرد، در این بازدید معاونین عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی شهرداری خرّم آباد وی را همراهی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای قضایی لرستان در این دیدار بیان داشت: متاسفانه خدمات شهری به مردم به دلیل ضعف نظارت و نبود یک طرح و برنامه منظم، در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

بدری سپس خاطر نشان کرد: در ساخت و ساز‌ها، آنچه تا کنون خیلی اهمیت داشته جنبه‌های در آمد زایی آن بوده است، تأکید روی درآمد‌های بیشتر سبب رشد کمی شهر‌ها گردیده و جنبه‌های کیفی آن به فراموشی سپرده شده است ودر واقع شهروندان خرم آباد با مشکلات زیاد مواجه اند.

وی افزود: در حال حاضر مردم از ارائه خدمات شهری، جمع آوری زباله، نظافت معابر، ایجاد فضا‌های مناسب تفریحی و سبز، ایجاد پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی و و وضعیت ترافیک و پارکینگ به شدت شکایت دارند.

رییس کل دادگستری لرستان در پایان تاکید کرد: نابسامانی‌های بوجود آمده حاصل ضعف مدیریت شهری است و شورای شهر باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار باتجربه و توانمند اقدام کند تا در ارائه خدمات شهری اختلالی ایجاد نشود و پروژه‌های عمرانی نباید متوقف بماند.

بیشتر بخوانید:

برای مبارزه با قاچاق کالا باید با سر شاخه‌های آن مقابله کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری لرستان پروژه های عمرانی خدمات شهری انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی