Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد عمادیان فر اظهار کرد: این تعداد بسته کتاب و بازی فکری حاوی تصاویر و پیام های آموزشی برای کودکان محلات هدف بازآفرینی شهرهای بجنورد و شیروان توزیع خواهد شد.

عمادیان فر افزود: یکی از وظایف شرکت بازآفرینی شهری ایران، فعالیت در زمینه آموزش و ترویج است.

وی تصریح کرد: سالانه بخشی از اعتبارات شرکت باز آفرینی شهری ایران در جهت توانمند سازی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی محلات ناکارآمد استان اختصاص می یابد و به منظور نهادینه کردن سیاست های شرکت بازآفرینی شهری در سطوح مختلف و پشتیبانی از اقدامات عملیاتی در راستای وظایف محوله، مجموعه ای از اقدامات نرم افزاری در محورهای آموزش و ترویج از سوی دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت باز آفرینی شهری ایران به ادارات کل راه و شهرسازی تکلیف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین اعلام کرد: از محل اعتبارت تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ تعداد پنج هزار کتاب ترویجی - فرهنگی  و پنج هزار بازی فکری با تصاویر و پیام های آموزشی برای کودکان محلات هدف  و تشویق به مشارکت آ نها در باز آفرینی محیط زندگی خود، طراحی و چاپ شده است که با همکاری معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری بجنورد و شیروان و دفاتر تسهیلگری مستقر در محلات هدف و بین کودکان محلات مذکور توزیع خواهد شد.

کد خبر 4694201

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بازآفرینی شهری ایران روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           

محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بازآفرینی شهری منجر به ایجاد ارزش افزوده در محلات می‌شود،گفت: از پروژه‌های مرتبط با طرح کلید به کلید استقبال می‌کنیم و از استان‌ها نیز می‌خواهم که این طرح را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و با جدیت بیشتری پیگیر این مهم باشند.

وی افزود: تعیین محدوده‌ها و زمین‌های مناسب و نیز شناسایی محلات دارای اولویت، گام اول اجرای طرح مذکور به شمار می‌رود که باید با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی و نیز شهرداری‌ها صورت گیرد.

آیینی  با اشاره به اینکه برای تامین زمین از تمام ظرفیت‌های وزارت راه و شهرسازی می‌توان استفاده کرد، گفت: در شهر‌هایی که املاک و اراضی مناسب وجود ندارد می‌توان با استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن و الحاق زمین به شهر مشکل کمبود زمین را برطرف کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این که طرح کلید به کلید فرصت مناسبی برای بازآفرینی شهری به شمار می‌رود، افزود: این طرح علاوه بر این که یک قانون و لازم‌الاجراست در برنامه هفتم توسعه نیز پیش‌بینی شده است، بنابراین اجرایی شدن این طرح باید با جدیت پیگیری شود و از مزایای آن به نحو مطلوب بهره‌مند شد.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با اشاره به این که این طرح فرصت خوبی برای شهرداری‌ها نیز به شمار می‌رود، تصریح کرد: شهرداری‌ها می‌توانند با هوشمندی تعامل خوبی با ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها برقرار کرده و پروژه‌های مشترک تعریف کنند و از این فرصت برای گره گشایی و نفوذپذیر کردن بافت‌های ناکارآمد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه