Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@05:25:32 GMT

۱۰۰۰ جلد کتاب به روستاهای شهرستان ری اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۲۴۹

۱۰۰۰ جلد کتاب به روستاهای شهرستان ری اهدا شد

به گزارش ایرنا،سید حسن صفوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این فعالیت‌های فرهنگی در راستای انعقاد تفاهم نامه بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با ۱۵ دهیاری انجام شده و طرفین برنامه‌های مختلفی برای ارتقای سطح مطالعه در روستاها برگزار کرده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون با ۱۵ دهیاری شهرستان ری تفاهم نامه کتابخوانی منعقد شده است و تا پایان تابستان امسال تمامی روستاهای ری از این طرح بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ارشاد ری عنوان کرد: برنامه‌های کتابخوانی زیادی در سطح این شهرستان در حال انجام است و در سال جاری، ری شاهد خیزش فرهنگ کتابخوانی خواهد بود تا عنوان پایتخت کتاب ایران به این شهرستان تعلق گیرد.

وی یادآور شد: راه اندازی کافه کتاب در روستای عماد آور، برگزاری نمایشگاه کتاب، استقرار کتابخانه اتوبوسی در روستای تقی آباد و تپه زنک و نامگذاری یک مدرسه به نام «یارمهربان» برای  ترویج کتابخوانی در روستاهای شهرستان ری انجام شده است.

صفوی افزود: برنامه‌های مختلف و ابتکارات زیادی در این حوزه انجام شده تا پایتخت کتاب ایران نصیب شهرستان ری شود.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با ۱۲۴ روستا و جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

۷۲۴۷/۶۰۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارتقای سطح جنوب استان تهران فعالیت های فرهنگی مدرسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود