Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@22:25:06 GMT

صفا هادی به جای استقلال در الشرطه عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۷۵۵

صفا هادی به جای استقلال در الشرطه عراق

ملی پوش عراقی مد نظر استقلالی ها برای دومین بار از زمستان گذشته در کوچ به تهران ناکام ماند تا این بار راهی قهرمان این کشور شود.

به گزارش "ورزش سه"، درست قبل از آغاز جام ملت های آسیا 2019 در امارات بود که گمانه زنی ها پیرامون انتقال صفا هادی ملی پوش جوان و 20 ساله عراق به استقلال ایران بر سر زبان ها افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع باشگاه تهرانی که حضور فعالی در بازار داشت این ستاره باشگاه الزورا را مد نظر قرار داد تا به نحوی با او قرارداد ببندد اما بروز برخی مشکلات همین طور پر شدن لیست استقلال مانع این اتفاق شد.

با گذشت چندماه دوباره صفا هادی به استقلال لینک شد به خصوص که مدیربرنامه های ایرانی الاصل او نیز تمایل زیادی به این انتقال نشان داد اما ساعاتی پیش رسانه های عراقی با اشاره به توافق نهایی ستاره الزورا با الشرطه برای امضای قراردادی دو ساله به ارزش سالیانه 500 میلیون دینار از پیوستن صفا هادی به قهرمان این فصل عراق خبر دادند.


گفته می شود یکی از مهم ترین دلایلی که مانع ترانسفر صفا هادی به باشگاه های خارجی می شود مشکلات گذرنامه این بازیکن است که اجازه خروج از عراق را به او نمی دهد. هادی جزو همان 150 بازیکن و ورزشکاری قلمداد می شود که به دلیل مشکلات صغرسن و جعل اسناد تمام مدارک شان باطل شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هادی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری احساسی منوچهر هادی بعد از جدایی از یکتا ناصر (فیلم) منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم) همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو