Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون ووشوی ایران آمادگی خود برای میزبانی دوره‌های آموزشی ووشوی قاره کهن در مطقه غرب و آسیای میانه اعلام کرد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ووشو، اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون ووشوی آسیا در دوره جدید و با حضور اعضای این کمیته، امروز(شنبه) در برونئی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد شیرازی به عنوان نایب رئیس کمیته فنی در این نشست حضور داشت.

مهدی علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ایران و نایب رئیس آسیا نیز به عنوان ناظر کمیته فنی از طرف هیئت رئیسه در جلسه کمیته فنی شرکت کرد.

مباحثی در خصوص برگزاری مطلوب دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی، شرایط رقابت‌ها و همچنین نحوه وزن کشی مبارزات ساندا در نشست مطرح گردید.

همچنین مقرر شد مسابقات آسیایی سال بعد با قوانین فدراسیون جهانی که تغییر کرده است، انجام شود.

در نشست فوق در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات ووشوی سنتی قاره پهناور بحث و قوانین مربوطه تصویب شد.

علی‌نژاد به اعضای کمیته فنی پیشنهاد داد تا دوره‌های آموزشی از سوی فدراسیون آسیا در هر منطقه برگزار شود.

وی همچنین آمادگی ایران را برای برگزاری این دوره آموزشی در منطقه غرب و آسیایی میانه اعلام کرد.

جوانان ووشوی ایران امشب راهی برونئی می‌شوند


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ووشوی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشوی ایران ووشوی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2019 حذف شد اما شجاع خلیل‌زاده با گلی که در مقابل الاهلی به ثمر رساند، خود را به عنوان زننده برترین گل آسیا مطرح کرد.

شجاع در بازی با الاهلی روی پرتاب بلند مهدی شیری، با یک قیچی تماشایی توپ را به گوشه دروازه حریف عربستانی فرستاد تا پرسپولیس از حریف پیش بیفتد و در نهایت نیز به پیروزی برسد.

ویدئو: 331996

نکته جالب اینکه گل شجاع تا پایان فصل 2019 آسیا بی نظیر ماند و او موفق شد به جمع برترین گل‌های آسیا صعود کند و در نهایت جایزه بهترین گل فصل را به دست بیاورد.

البته خلیل‌زاده ترجیح می‌دهد به گذشته برنگردد و در این مورد حرفی نزند اما روز گذشته زمانی که یکی از خبرنگاران در مورد شباهت این دو گل از او سوال پرسید، کاپیتان تراکتور کمی به فکر فرو رفت و احتمالا به یاد آن روزهای خوب و به یاد ماندنی افتاد.

روز گذشته این بار او روی توپ ارسالی از نقطه کرنر موفق شد با یک ضربه آکروباتیک دروازه را باز کند و تیمش را در زمین فولاد آرنا از حریف پیش بیندازد و البته آمادگی خود را نشان دهد.

شجاع البته بارها و بارها به این شکل توانسته به توپ ضربه بزند؛ از جمله در بازی با پیکان در لیگ هفدهم و زمانی که تازه در 27 سالگی به جمع سرخپوشان تهرانی ملحق شده بود.

جالب این است که او در 34-35 سالگی همچنان آمادگی فوق‌العاده خود را حفظ کرده و می‌تواند در لحظه چنین تصمیمی را به بهترین شکل ممکن عملی کند و شاید این همان چیزی باشد که شجاع را از سایرین متمایز می‌کند.

دیگر خبرها

  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا