Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه و انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی پنجمین همایش بین المللی "نظام بین الملل، تحولات منطقه ای و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران" را در این دانشگاه برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این همایش در  چهار محور اصلی از جمله: تحولات نظری و سیاست خارجی جمهوری اسلامی، تحولات جهانی و سیاست جمهوری اسلامی ایران، تحولات منطقه‌ای و سیاست خارجی جمهوری اسلامی و دولت دوازدهم و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که هر کدام دارای چند زیر مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش بین المللی "نظام بین الملل، تحولات منطقه ای و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران 4 و 5 آذرماه، درطبقه دوم  دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی واقع در دهکده المپیک برگزار می شود.


 علاقمندان می توانند چکیده مقالات خود را تا 20 مهرماه به دبیرخانه همایش ارسال کرده  و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09393002364 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد

 علی سرگزی در پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری با عنوان "سی ترمی" اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و فرمانداری زهک و هنرمندان این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی و هنری هر برنامه‌ای که موجب شادی و نشاط دل‌های مردم شود را با هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان حمایت می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری این منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب به تنگه احد، بیان کرد: مردمان غیور و دلاور سیستان نه تنها به گردن این استان بلکه به گردن ایران حق دارند.

وی با تاکید بر توسعه سیستان در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری ادامه داد: هر آنچه که ما انجام می‌دهیم وظیفه ما است و ما خدمتگزار مردم هستیم و هیچ وظیفه‌ای هم جز خدمت گذاری نداریم.

سرگزی تاکید کرد: در سیستان و بلوچستان چرخ فرهنگ و هنر به همت مردم و دستگاه‌های متولی فرهنگی و هنرمندان و پیشکسوتانی که ما را در این امر یاری می‌کنند در حال چرخش است.

وی با اشاره به شور و نشاط حاکم در منطقه سیستان به واسطه ورود آب، افزود: امیدواریم این موهبت الهی ادامه پیدا کند و آنچه سیستان را زنده نگه می‌دارد آب است و پس از آن فرهنگ و هنر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل