Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:34:58 GMT

بدرفتاری مسئولان هندی با رهبر شیعیان نیجریه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۱۳۱۶

بدرفتاری مسئولان هندی با رهبر شیعیان نیجریه

وی در گفتگو با رسانه های خارجی گفته است مقامات هند به درخواست نیروهای امنیتی نیجریه از دسترسی به تیم پزشکی و وکلایش خودداری می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه گفته است ترجیح می دهد بدون مداوای پزشکی کشور هند را به مقصد وطن خود ترک کند. شیخ زکزاکی نیجریه را به مقصد هندوستان برای عملیات درمانی ترک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در گفتگو با رسانه های خارجی گفته است مقامات هند به درخواست نیروهای امنیتی نیجریه از دسترسی به تیم پزشکی و وکلایش خودداری می کنند.

 

کمیسیون حقوق بشر اسلامی مستقر در لندن روز پنجشنبه گزارش داد: شیخ زاکازکی و ملیمه زینت اظهار داشته اند که آنها ترجیح می دهند به جای آزار و اذیت از سوی کادر درمانی هندوستان به نیجریه باز گردند.

 

این زوج گفتند که دهلی نو به درخواست ابوجا ، مانع از تماس آنها با تیم پزشکی، وکلا و حتی دوستان خود می شود.

 

خانه این روحانی 66 ساله ، که رهبر جنبش اسلامی در نیجریه (IMN) است ، در سال 2015 مورد حمله قرار گرفت. در جریان این حمله ، وی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و چشم چپ خود را از دست داد. همسر وی زخمهای جدی برداشت و سه فرزند وی و بیش از 300 نفر از یارانش کشته شدند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه گلپایگان اردبیل غدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي خطبه نماز جمعه روزنامه عید غدیر روزنامه ها زکزاکی رهبر جنبش اسلامی شیخ زکزاکی کشتار شیعیان نیجریه نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار دیدنی مار کبرا با بطری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 ویدیویی از یک مرد هندی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که با یک بطری یک مار کبرا را شکار می‌کند. خونسردی و تسلط این مرد هندی در شکار کبرا را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند