Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@08:22:27 GMT

حمایت ویژه وزیر صمت از شهرک فناوری های برتر همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۳۳۶

حمایت ویژه وزیر صمت از شهرک فناوری های برتر همدان

رضا رحمانی روز شنبه پس از بازدید نخستین شهرک بنکداری کشور در همدان از شهرک فناوری های برتر این شهر بازدید کرد. 

عملیات اجرایی شهرک فناوری سال ۹۷ آغاز  شد و قرار است ۵۰۰ واحد علمی صنعتی در آن مستقر شوند. 

به گفته مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی همدان، شهرک فناوری های برتر برای تکمیل زیر ساخت به 800 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که نیازمند حمایت مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت از اینگونه طرح های صنعتی مبتنی بر دانش بنیان استقبال کرد و گفت تقویت و توسعه شهرکهای فناورانه ضروری است. 

رحمانی برای حمایت ویژه از شهرک فناوری های برتر همدان قول داد و گفت: بخشی از اعتبار مورد نیاز این طرح امسال و مابقی در قالب های دیگری در سال آینده تامین و تزریق می شود. 

۷۵۲۷/2087

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف فناوری مدیر عامل شرکت وزیر صنعت معدن و تجارت شهرک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان آزاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علیرضا راشکی ‌اظهار داشت: 20 هزار مترمربع از زمین‌های راکد و معطل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان در دو ماه اخیر فسخ قرارداد و آزاد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: این مقدار زمین با بررسی پرونده های راکد و به دلیل عدم رعایت مفاد قرارداد فی مابین و عدم انجام تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز از تعداد7 فقره قرارداد فسخ و پس از طی مراحل قانونی توسط مراجع قضایی و انتظامی خلع ید و آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی زمین های آزاد شده حدود 600 میلیارد ریال بوده و این زمین ها به متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال 1402 نیز با هدف بازپس گیری زمین های راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و واگذاری به سرمایه گذاران و متقاضیان واجد شرایط جدید، تعداد 94 فقره قرارداد پس از طرح در هیات های حل اختلاف،فسخ و خلع ید و به آزادسازی 60 هزار مترمربع زمین منجر شد.

راشکی افزود: به علاوه در سال 1402 تعداد 29 فقره قرارداد در کمیته های پایش طرح های راکد پس از طی مراحل قانونی فسخ و برای بهره مندی و انتفاع از مزایای شهرک های صنعتی جهت آزادسازی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: حسب تاکیدات دستگاه قضائی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی،زمین خواری،صیانت از زمین های ملی در اختیار و تعیین تکلیف قراردادهای راکد،شرکت شهرک های صنعتی استان از سال گذشته با تشکیل کمیته های پایش، هیات‌های حل اختلاف و طرح موضوع در مراجع قضایی،تلاش خود را جهت تسریع در روند ساخت و ساز قراردادهای منعقد شده قرار داده و این روند در سال جاری با تمرکز بر شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید