Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جمال عرف در جلسه هم‌اندیشی روسای ستاد انتخابات چهار استان خراسان‌های رضوی، شمالی، جنوبی و قزوین که در مشهد  برگزار شد، بعد از استماع گزارش روسای ستادهای انتخابات استان‌های مذکور، گفت: ما موظفیم همه تحرکات انتخاباتی را رصد کرده، با تخلفات احتمالی مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه طبق قانون، همه دستگاه‌ها و نهادها باید در برگزاری انتخابات با مجریان و برگزارکنندگان انتخابات همکاری کنند، افزود: در ستاد امنیت انتخابات، کارگروه ویژه برای فضای مجازی تشکیل شده، چون همان طور که فضای مجازی فرصت‌های بسیاری فراهم می‌کند، به هر حال تهدیدهای فراوانی نیز دارد، بنابراین، اگر نتوانیم این مسئله را مدیریت کنیم، چالش‌هایی داریم.

وی با اشاره به دیدار مشترک خود و استاندار خراسان رضوی با آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در این استان، همان طور که ما مدت‌ها است تاکید داریم دو اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری باید سرلوحه همه اقدامات و فعالیت‌های مجریان انتخابات باشد، آیت‌الله علم‌الهدی نیز تاکید داشتند که بی‌‎طرفی مجریان باید در عین اقتدار و اجرای قانون، در رفتار آنان مشهود باشد. 

عرف افزود: ما هم معتقدیم که همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات پشت ویترین و پیش چشم مردم این کار انجام می‌دهند، بنابراین، نباید هیچ رفتاری را که از آن شائبه طرفداری از یک فرد یا نهاد خاص به وجود آید انجام دهند.

معاون سیاسی وزیر کشورخطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: درست است که ما مجری برگزاری انتخابات هستیم، ولی این پروژه، پروژه‌ای ملی است، بنابراین، باید برای این مسؤلیت به اندازه شأن و آبروی جمهوری اسلامی و در تراز نظام، وقت و توان بگذاریم.

وی ادامه داد: لازم است با رعایت این قید که استقلال خود را فدا نکنیم، عملیات اعتمادسازی را میان مجریان انتخابات با آحاد مردم و سایر نهادها انجام دهیم.

کد خبر 4694492

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد انتخابات مجلس شورای اسلامی94 فضای مجازی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود