Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد خلیل‌مقدم، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از 104 برگزیده بخش‌های مختلف نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، 40 نفر از افراد شرکت کننده در رده سنی کودک و نوجوان در بخش نقاشی و پویش کتابخوان رضوی تقدیر شدند که از چهارمحال و بختیاری چهار نفر منتخب این بخش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایلیا تندرو از شهرستان بروجن در بخش نقاشی کودک، هانیه اختر از شهرستان بروجن در بخش پویش کودک، معصومه شیخی از شهرستان سامان در بخش نقاشی نوجوان و ساجده مهری از فرخشهر در بخش پویش نوجوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

خلیل‌مقدم تاکید کرد: حضور کودکان و نوجوانان در این جشنواره نشان از عشق و ارادت مردم و خانواده‌ها به امام رضا (ع) است و موجب می‌شود به برکت این حضرت کودکان و نوجوانان بیشتر با کتاب انس گیرند و به واسطه آن، آینده‌ای روشن با کتاب بسازند.

وی با اشاره به شرکت 39 هزار و 365 نفر از مردم استان در این جشنواره، خاطرنشان کرد: از این تعداد 27 هزار نفر در بخش آنلاین جشنواره شرکت کردند که رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری ۷ طرح برق رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، از اجرا و بهره‌برداری 7 طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف 345 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی ادامه داد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره 7 ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر‌های جدید برق‌رسانی در دشتک و احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره 5 در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، از جمله این طرح‌ها هستند.

مدیر عامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر‌های اختصاصی فاز 1 و 2 معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره 4 فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از دیگر این طرح‌ها بود.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری، اشتغال زایی و... می‌باشد. برای اجرای این طرح‌ها 41 کیلومتر شبکه برق هوایی و 440 متر شبکه زمینی احداث شده است.

انتهای پیام/7540

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری