Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:46:22 GMT

کشف ۱۳۲ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۲۳۹

کشف ۱۳۲ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در همدان

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه شخصی قصد دارد محموله ای از دام زنده را به صورت قاچاق با یک دستگاه کامیون کشنده ترانزیتی در یکی از مناطق شهر همدان بارگیری کند، بررسی موضوع در دستور ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: با حضور ماموران در محل، یک دستگاه کامیون کشنده مشاهده و در بازرسی از آن، ۱۳۲ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه دام مکشوفه تحویل کشتارگاه صنعتی همدان شد، ادامه داد: ۲ متهم این پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند از کشف ۲ هزار و ۲۵۰ عدد مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان اسدآباد خبر داد.

وی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد شهرستان اسدآباد حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان، به ۲ دستگاه خاور مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: در بازرسی از این کامیون ها نیز ۲ هزار و ۲۵۰ عدد مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ارزش مرغ های قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: این محموله تحویل اداره جهاد کشاورزی شهرستان شد.

کد خبر 4694519

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق رضا زارعی فرماندهی انتظامی همدان روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند