Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به برنامه‌های متنوع این نهاد به مناسبت عید غدیر، افزود: این اردوها باهدف اهمیت واقعه غدیر در بین افراد تحت حمایت این نهاد هم ‌اکنون در حال برگزاری است.

الهی‌راد ادامه داد: تاکنون به همین مناسبت ۲۰۰ نفر از مادران و دختران و ۴۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی قم و مازندران اعزام ‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه یکی ازاهداف مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی، اعزام مددجویان به اماکن زیارتی به‌ منظور تقویت بنیه اعتقادی، معنوی، فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی است، بیان کرد: ۲۰۰ نفر از مددجویان این استان نیز به مناسبت بزرگداشت عید غدیر به اردوهای داخل استانی اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در ادامه سایر برنامه‌های دهه امامت و ولایت این نهاد را تشریح کرد، گفت: برگزاری جشن غدیر، محفل انس با قرآن، برگزاری نشست‌های معرفتی از سایر برنامه‌های مناسبتی این نهاد است.

الهی‌راد دیدار با مددجویان درقالب طرح مفتاح الجنه، تجلیل از کارکنان سادات را از دیگر برنامه‌های مناسبتی این نهاد برشمرد، یادآور شد: با اجرای برنامه‌های این نهاد اهداف و رسالت‌های غدیر بین اقشار مختلف تحت حمایت این نهاد ترویج می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی

دریافت 32 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم بجنورد در حمایت از فراجا در اجرای طرح نور تجمع حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6099843

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • شکسته شدن سد عدم اعزام زائران عمره به همت دولت سیزدهم
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند