Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@15:06:32 GMT

خبرنگاران دغدغه‌های رهبری را فراموش نکنند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۹۱۳

خبرنگاران دغدغه‌های رهبری را فراموش نکنند

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه خرامه امروز، 26 مردادماه در آیین نکوداشت و تقدیر از خبرنگاران این شهرستان بر حفظ و تقویت وحدت شهرستان خرامه توسط خبرنگاران و رسانه‌ها تاکید کرد و افزد: خبرنگاران فراتر از حمایت شهر، جناح، قوم و قبیله، محله و روستا حرکت کنند افق دیدشان را از شهر و محله بالا ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: در سالی که مقام معظم رهبری فرموند مواظب فتنه‌ها باشید و ایشان حساسیت ویژه‌ای نسبت به انتخابات دارند این برند مهم شهرستان را که وحدت است باید حول محور ولایت فقیه و دلسوزی برای نظام حفظ و تقویت شود كه در این زمینه خبرنگاران نقش بی بدیل دارند.
امام جمعه خرامه از خبرنگاران خواست تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در خصوص فتنه‌ها فراموش نكنند و سپس قدرت رسانه‌ها را یادآور شد و گفت: امروز در کنار قدرت نظامی و حتی فراتر از قدرت نظامی، ابرقدرت رسانه قرار دارد و مطرح است.
وی افزود: کسانی که می‌خواهند بر جهان حکومت کنند و افکار تمام جهان را در اختیار داشته باشند یکی از ابزارهای اصلیشان را خبر و رسانه قرار می‌دهند و می‌دانند در پیشبرد اهدافشان رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها چقدر موثر هستند.
امام جمعه خرامه، نگاه ویژه به رسانه و خبرنگاران را رمز پیشرفت و ارتقای وضعیت شهرستان خرامه دانست و تاکید کرد: نمی‌شود خواهان پیشرفت شهرستان باشیم اما خبرنگاران و رسانه‌ها را نادیده بگیریم، بنابراین ابزار قدرت، زبان گویا و چهره شناخته شده ما در سطح استان و کشور خبرنگارها هستند و این خبرنگاران و رسانه‌ها هستند که می‌توانند به عنوان بازویی برای مسئولین در پیشرفت شهرستان بیشترین نقش را داشته باشند.
صباحی بیان كرد: در این جایگاه متاسفم که برخی از روسای ادارات تعریف مشخصی از روابط عمومی در اداره خود ندارند و افرادی که به عنوان مسئول یا کارشناس روابط عمومی هستند از آموزش‌های لازم در این زمینه برخوردار نیستند و مهارت لازم را برای تنظیم یک خبر و ارتباط با رسانه‌های کشوری و استانی را ندارند، اما برای همان مسئول روابط عمومی وظایف دیگری در سطح اداره تعریف شده است.
وی گفت: در ارزیابی نسبت به فعالیت روابط عمومی ادارات، خبرنگاران و ارتباط با رسانه‌های استانی و کشوری نمره ضعیفی باید به خودمان بدهیم و من به عنوان کسی که متهم اول هستم این را اقرار می‌کنم که در این زمینه خوب عمل نکردیم.
امام جمعه خرامه با اشاره به فعالیت تنها یک رسانه محلی در سطح شهرستان خرامه افزود: حوزه خبری در شهرستان خرامه رقابتی نیست، لازم است در کنار این رسانه یک رقیب ایجاد شود چرا که رقابت سالم همیشه باعث رشد و پیشرفت می‌شود.
صباحی بیان کرد: افراد علاقه‌مند به فعالیت در این حرفه قطعا در شهرستان وجود دارند اما باید زیرساخت‌های ابتدایی برای فعالیت این افراد فراهم شود که در این زمینه انتظار داریم نیروی مقاومت بسیج، شورای اسلامی شهر و نماینده دولت زمینه لازم را برای فعالیت رسانه های بیشتر و خبرنگاران بیشتر فراهم کنند.
وی افزود: با فراهم شدن این زیرساخت‌ها چتر خبری و رسانه‌ای در سطح شهرستان خرامه گسترده تر می شود و شاهد سرعت و شتاب بیشتری در پیشرفت شهرستان خواهیم بود.
امام جمعه خرامه پیشنهاد داد: روابط عمومی ادارات شهرستان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرامه گزینش شود و افراد متخصص در این زمینه به کارگیری شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي خبرنگاران دغدغه هاي رهبري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند

سعید کریمی کارشناس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان و وضعیت جوی حاکم، هشدار جدیدی امروز مبنی بر بروز سیلاب و طغیان رودخانه‌ها و نیز وقوع رعد و برق صادر شد.

وی افزود: رگبار باران و رعد و برق در نقاط مستعد وقوع تگرگ نیز دور از انتظار نیست و وزش تند باد لحظه‌ای نیز برای استان پیش بینی شده است.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، خسارت به سازه‌های موقت در اثر تند باد و گردو خاک نیز برای استان تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا از تردد در حاشیه رودخانه ها، ارتفاعات و کوهنوردی خودداری و در راستای کاهش خسارت‌ها به توصیه کارشناسان کشاورزی نیز توجه کنند.

آذربایجان‌غربی از اواخر هفته گذشته شاهد بارش باران و تند باد‌های لحظه‌ای بود این بارش‌های رگباری در اغلب مناطق استان به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند