Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره پویش به وقت احسان و توزیع اطعام در روز عید غدیر توضیحاتی داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم بسته بندی و آماده سازی پک‌های پویش به وقت احسان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) علاوه بر کمک‌های اقتصادی، وام‌های قرض الحسنه‌ای را برای کمک به بیماران سرطانی و کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به نیازمندان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوادث غیرمترقبه به صورت گسترده ورود می‌کند، افزود: در جریان سیل اخیر خدمات گسترده ارائه شد که همچنان نیز ادامه دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: به مناسبت عید غدیر ۲۱۳ هزار وعده غذایی در ۱۴ استان کشور توزیع می‌شود.

مخبر با بیان اینکه بنیاد احسان وظیفه اتصال ما و مردم را بر عهده دارد، تصریح کرد: این ۲۱۳ هزار اطعام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأمین شده است و هر میزانی که مردم کمک کنند، به همان میزان نیز ستاد به کمک‌های خود اضافه خواهد کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: در روز عید غدیر ۱۴ ایستگاه صلواتی در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران حضور دارند و غذای گرم توزیع می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ایستگاه صلواتی غذای گرم شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی