Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم لطفی، سرپرست پایگاه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی با اعلام این خبر گفت: تجهیز موزه‌های استان به سامانه بلیط الکترونیک با راه اندازی این سامانه در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی آغاز شده است.

او افزود: با راه اندازی این سامانه بلیط‌های کاغذی جمع آوری شده و در مقابل بلیط فروشی به صورت آنلاین خواهد بود که از اپلیکشن اندرویدی شرکت تاپ و دو سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tafrihat.com و www.bilit.com قابل تهیه است.

سرپرست پایگاه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی تصریح کرد: این مهم موجب دسترسی آسان به بلیط از مکان‌های مختلف خرید قبل از سفر خواهد بود و همچنین منجر به ساماندهی فروش بلیط‌ها می‌شود.

لطفی گفت: کیفی سازی خدمات برای گردشگران و مسافران از اهداف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است و در نظر داریم با این رویکرد شعار اردبیل ۱۴۰۰ بر قله گردشگری ایران را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/ع

کیفی سازی خدمات برای گردشگران و مسافران در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه