Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:32:05 GMT

لزوم ترویج ازدواج بدون تشریفات بین جوانان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۴۶۸۹

لزوم ترویج ازدواج بدون تشریفات بین جوانان

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ساده زیستی و ازدواج بدون تشریفات بین جوانان گفت: باید بسترسازی کنیم، تا سن ازدواج کاهش پیدا کند.

به گزارش ایسنا،  محمد مهدی تندگویان در همایش بزرگ ملی نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه اسلام کاملترین دین عالم است که بنیانگذاری چون حضرت محمد(ص) داشته است، مگر می شود در چنین دینی اختلافی بین علمای شیعه و سنی وجود داشته باشد، گفت: در دین کامل اسلام که به برادری، رحمت، عدالت و مبارزه با ظلم بشارت داده است جای هیچ گونه اختلافی وجود ندارد مگر این که دشمنان و کفار به دنبال به هم زدن وحدت بین شیعه و سنی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه حوزه جوانان بهترین بستر برای گسترش فرهنگ اسلامی و ناب محمدی در عرصه های ملی و بین المللی است، از سازمان های مردم نهاد جوانان خواست، تا با تالیفات مشترک دو مذهب و خروجی مناسب از این همایش بزرگ با نظر علمای تشیع و تسنن گردآوری کنند تا افق مناسبی جهت وحدت اسلامی ترسیم شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آفت تجمل گرایی و حب دنیا در بین جوانان گفت: باید فرهنگ ساده زیستی و ازدواج بدون تشریفات را در بین جوانان بستر سازی کنیم تا سن ازدواج کاهش پیدا کند. توجه وزارت ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان به صورت ویژه است و به همین منظور مدیران کل وزارت جهت رفع موانع و مشکلات حوزه جوانان در ماه یکبار به این استان پهناور سفر می کنند.

تندگویان فعالیت‌های جهادی در استان سیستان و بلوچستان را نیازی ضروری دانست و تاکید کرد: بهترین خدمت بی منت فعالیت‌های جهادی است که با کمک خیرین کشوری و همراه با تشکل های جوانان هم می توان کمک بزرگی به روستاییان صورت گیرد و هم در راستای وحدت اسلامی گام برداشت.

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان وی همچنین از حمایت جهادی سازمان های مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان در بحث کمک رسانی به استان‌های سیل‌زده که خود نشان از وحدت بی نظیر در بین مردم ایران است، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ازدواج وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا با ابراز خوشحالی از فراهم شدن فرصت دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در توسعه این رشته در آسیا داشته و تلاش‌ها و همکاری‌های رئیس انجمن سپک تاکرا با مسوولان بین المللی این رشته قابل تقدیر است.

حلیم بن قادر در ادامه سخنانش نقش تاثیرگذار ایران در ورزش جهان به ویژه کشورهای اسلامی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ایران به عنوان کشوری بزرگ و با دیدگاه‌های مهم در ورزش جهان بسیار تاگذار بوده به طوریکه هم اکنون بسیاری از کشورها از ایران الگو برداری می‌کنند.

وی افزود: نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به ورزش زنان، ورزش کشورهای مسلمان را نیز تحت تاثیر قرارداده و هم اکنون بسیاری از این کشورها، پوشش اسلامی زنان ورزشکار ایرانی را برای ورزشکاران زن خود برگزیده‌اند.

رییس فدراسیون آسیایی سپک تاکرا همچنین به مسابقات جهانی این رشته در کوالالامپور اشاره کرد و از وزیر ورزش و جوانان دعوت کرد به عنوان میهمان ویژه در اختتامیه این رویداد حضور پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیشرفت ایران در حوزه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی را مورد توجه قرار داد و پیشنهاد راه اندازی آکادمی جهانی سپک تاکرا در ایران را مطرح کرد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ٢٢ مرداد با حضور ١٢ کشور در ایران گفت: امیدوارم میزبانی خوبی برای ورزشکاران حاضر در این رویداد مهیا کنیم.

در ادامه کیومرث هاشمی پیشنهاد کرد که نشست هیات رئیسه کنفدراسیون جهانی در حاشیه برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ایران برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران از زیر ساخت‌های مناسب برای میزبانی رویدادهای بزرگتر نیز برخوردار است اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد تا مسابقات جهانی این رشته را در ایران میزبانی کنیم.

کد خبر 6096623

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است