Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز دشمن در لباس و رنگ دیگری ظاهر شده است گفت: مردم بصیر کُرد همچون گذشته در مقابل دشمنان، سربازان کرایه‌ای و داعش‌صفتان ایستادند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاوه، سردار بهمن ریحانی صبح امروز در یادواره حماسه پاوه اظهار داشت: با نگاهی به خاطرات انقلاب و نظام برخی از حوادث و رویدادها همچون حماسه پاوه بسیار به یاد ماندنی و حساس هستند به قدری که سرنوشت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به این حماسه گره خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بدون شک حماسه خونین پاوه از روزهای حساس، ارزشمند، به یادماندنی و یکی از صحنه‌های ارزشمند تابلوی انقلاب شد عنوان کرد: حماسه پاوه به قدری حساس بود که امام(ره) آن فرمان تاریخی را صادر کردند که امید دشمنان برای سقوط این جغرافیا و جدا کردن آن از خاک نظام را به یأس تبدیل کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: فرمان تاریخی امام(ره) برای شکستن حصر پاوه را باید معجزه نامید که با آن تمام توطئه‌های دشمن برای ایجاد مشکل و به چالش کشیدن منطقه نابود شد.

وی با اشاره به اینکه مردم خونگرم و سربلند اورامانات به ویژه پاوه اعتقادی محکم و راسخ به نظام و امام(ره) داشتند گفت: مردم این منطقه با تفکرات انقلابی محکم در صحنه ایستادند.

ریحانی بیان کرد: در همان زمان که بسیاری از پاسداران محلی و پیشمرگان کرد مسلمان مسئولیت حفاظت از این دیار را به عهده داشتند دشمنان نمی‌توانستند این وضعیت را تحمل کنند و ببینند مردم پاوه براساس تفکرات انقلابی، مذهبی و دینی محکم ایستاده و از جغرافیای خود محافظت می‌کنند بنابراین توطئه‌های بسیاری را علیه مردم منطقه رقم زدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به جنایات دشمن از جمله به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه و شهادت بسیاری از پاسدارانی که داوطلبانه پای کار آمده بودند گفت: بنابراین دشمن دست به جنایتی بزرگ زد و چنانچه فرمان امام نبود فاجعه‌ای بسیار بزرگتر رقم می‌خورد.

حشدالشعبی و فرزندان ایران با خون خود اربعین را در برابر داعش حفظ کردند/پس از سوریه، نوبت پیروزی یمن است«تروریسم سفید» پدر «تروریسم سیاه»/ تشابهات وحشی‌های آمریکایی با تروریستهای داعشیسناتور روس: حضور تروریست‌های داعش در منطقه به نفع آمریکاست

وی با بیان اینکه امروز پاوه مقاوم و با عزت همچون ارتفاعات و قله‌های سربلند خود ایستاده و روحیه و انگیزه مردم بر پیشانی انقلاب می‌درخشد عنوان کرد: آن زمان هیچکس تصور نمی‌کرد اینچنین معجزه‌ای رخ دهد و با فرمان امام از تمام نقاط و سراسر ایران و تمام نیروها برای کمک به مردم پاوه پای کار باشند.

ریحانی با اشاره به اینکه مردم پاوه نشان دادند در تمام صحنه‌های انقلاب محکم ایستاده‌اند گفت: جنایتکاران دیروز، امروز با نام دیگر و با لباس و رنگ دیگری به دنبال ضربه زدن به مردم کرد به ویژه اورامانات بودند؛ همان سربازان کرایه‌ای، داعش صفتان و انسان‌های خونخواری که مایه ننگ برای جامعه اسلامی شدند و به نام دین آمدند و بزرگترین ضربه‌ها را به دین زدند.

وی با بیان اینکه مردم آگاه و بصیر پاوه و روحانیت معظم و بصیر تودهنی محکمی به آن‌ها زدند افزود: چنانچه مقاومت و هوشیاری این مردم نبود نمی‌توانستیم در مقابل این تفکرات انحرافی و ددمنشانه اینجا بایستیم و تمام این افتخارات متعلق به این مردم است.

ریحانی حضور مقام معظم رهبری در پاوه را از دیگر افتخارات و روزهای زیبا در تاریخ این شهرستان عنوان کرد و گفت: نگاه مردم اورامانات و پاوه به ولایت ناشی از اعتقادات راسخ و دینی و مذهبی است و این تاریخ و عقبه هیچگاه فراموش نمی‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز مردم اورامانات براساس اعتقادات انقلابی محکم ایستاده‌اند افزود: تا زمانی که براساس این اعتقادات و اصول و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم ملت سربلندی هستیم و بر اساس این اعتقادات و ایستادگی در آینده‌ای نزدیک پیروزی‌هایی بسیار بزرگتر از این حوادث رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه خداوند اینگونه برای ما رقم زد که چهره استکبار را خوار و ذلیل کنیم و هیمنه و هیبت استکبار را بشکنیم گفت: چه کسی تفکر می‌کرد آمریکایی‌هایی که نام آن‌ها حکومتی را تغییر می‌داد تودهنی محکمی از ما بخورند و هواپیمای پیشرفته‌ای که تنها دو مورد از آن در آمریکا ساخته شده بود مورد اصابت ما قرار گیرد در حالی که آمریکا باور نمی‌کرد که توان و جرآت این کار را داشته باشیم اما ملت ایران نشان داد که جرأت، توان و قدرت نظامی این کار را دارد.

ریحانی با اشاره به اینکه ملت ایران به ویژه اورامانات همیشه نشان داده‌اند در تمام عرصه‌ها محکم ایستاده‌اند عنوان کرد: انگلیس این روباه پیر که قبل از انقلاب همیشه ایران را ذلیل کرده بود تصور نمی‌کرد روزی آن را ذلیل کنیم و ما ملت سربلندی هستیم و پیروزی‌های بیشتری برای ما و شکست‌های سنگین‌تری برای دشمنان آماده است و شرط آن ایستادگی است.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند