Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ابتدای سفر به استان اردبیل با حضور در روستای حمل آباد از فعالیت‌های قالی بافی زنان این روستا بازدید کرده و بر افزایش توان افزایی و آموزش زنان روستا در صندوق‌های خرد تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه در آینده نزدیک طرح راه اندازی اشتغال دختران تحصیل کرده روستایی مورد حمایت ویژه دولت قرار خواهد گرفت گفت: توجه به راه اندازی تعاونی‌های مرتبط با مشاغل خدماتی، بهداشتی و مخصوصا بوم گردی به همت دختران تحصیل کرده و توانمند روستا‌ها انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای طرح مهارت افزایی و تولید محصولات استاندارد در صندوق‌های خرد زنان روستایی خبر داد.

ابتکار صندوق‌های خرد زنان را جزو موفق‌ترین طرح‌های اشتغال زایی بانوان عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح زنان توانمند روستا‌ها با دریافت تسهیلات و امکانات مورد نیاز متناسب با مشاغل خود در راستای رونق تولید در سراسر کشور گام‌های بسیار خوبی برداشتند.

او بیان کرد: در سایه حمایت دولت و آموزش صحیح بانوان و دختران روستایی شاهد تحول و پیشرفت روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت معکوس خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح مهارت افزایی و تولید محصولات استاندارد زنان روستایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

کد خبر 6097764

دیگر خبرها

  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد