Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بوسنیایی جالوروسی نمی توانست بیش از این برای مشخص شدن آینده اش صبر کند.

طرفداری- در شرایطی که همه منتظر اخبار جدیدی در رابطه با معاوضه ادین ژکو با مائورو ایکاردی بودند، مهاجم بوسنیایی رم، قرارداد خود را تمدید کرد تا معادلات بازار نقل و انتقالات را برهم بزند.

پس از تمدید قرارداد با رم تا سال 2022، سیلوانو مارتینا، ایجنت ژکو در مصاحبه ای با تله رادیو استریو گفت:

رم در قلب ژکو و خانواده اش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن بزرگ و با سابقه ای چون ژکو نمی تواند منتظر تصمیم بقیه بماند. به عنوان مثال منظورم ایکاردی است. به ژکو پیام دادم و گفتم خودت هم می دانی که عاشق رم هستی.

درست است که اخیراً برخی از هواداران به ژکو توهین کردند اما باشگاه به بهترین شکل ممکن او را مورد احترام قرار داد. طی 4 روز گذشته مذاکرات را آغاز کردیم و دیشب قرارداد ژکو رسمی شد. قطعا هواداران، مربی، باشگاه و هم تیمی ها روی تصمیم ژکو تاثیرگذار بودند. وقتی می بینید برای باشگاه بزرگی چون رم مهم هستید، نشستن دور یک میز و مذاکره برای تمدید قرارداد آسان تر می شود.

وقتی به جانلوکا پتراکی پیام دادم که آماده مذاکره هستیم، او خوشحالترین مرد جهان بود. به وی پیام دادم که "برای تو خبرهایی دارم که شاید به آن علاقه داشته باشی." پتراکی جواب نداد؛ دوباره برای او نوشتم "واقعاً کنجکاو نیستی؟!"؛ پتراکی سرانجام پاسخ داد "تنها موضوعی که به آن علاقه دارم، تمدید قرارداد ژکو است."؛ من هم به او گفتم "پس امروز خوش شانس هستی!"؛ جزییات قرارداد جدید خیلی سریع تنظیم شد و به توافق طرفین رسید.

تمدید قرارداد خواسته رم بود اما در عین حال باشگاه متوجه شده بود که ادین به ماجراجویی جدیدی نیاز دارد و از همه مهم تر می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد. پس از 6 هفته که هیچ خبری نشد، به فکر تمدید قرارداد افتادیم و سریعاً آنرا عملی کردیم. ژکو با اشتیاق و خوشحالی این قرارداد را امضا کرد.

لازم به ذکر است پس از تمدید قرارداد ژکو، تقریبا همه بازیکنان حال حاضر و سابق رم در صفحه اینستاگرام ژکو به تقدیر از او پرداختند. گفته می شود الساندرو فلورنتزی، الکساندر کولاروف و لورنتزو پلگرینی، بیشترین نقش را در متقاعد کردن ژکو برای ماندن در رم داشته اند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های هواداران استقلال و کادرفنی آبی‌ها، حفظ بازیکنان و ستاره‌های تیم است. نفراتی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد که البته نکونام و دستیارانش نیز علاقه‌مند به تمدید قرارداد و حفظ برخی از این نفرات هستند.

سرمربی آبی‌ها در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر ذوب‌آهن با پرسشی از سوی خبرنگاران مبنی بر وضعیت مدیریت روبه‌رو شد که او اعلام کرد از هفته آینده، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم آغاز خواهد شد.

نکونام در بخشی از صحبت‌هایش گفت: آقای علی عسگری و شهریاری نشان دادند چقدر تیم و باشگاه برای‌شان مهم است و اینکه بتوانیم کارها را درست انجام دهیم. آینده در دستان این عزیزان است. ما هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم، مگر اینکه قول دهیم همه تلاش‌مان را انجام دهیم.

او ادامه داد: در جلساتی که با این عزیزان و مخصوصاً فرشید سمیعی (سرپرست باشگاه) داشتیم تمام برنامه‌ریزی برای این پنج هفته خواهد بود و همین‌طور کار تمدید قرارداد با بازیکنان نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود