Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول اجرایی کارگاه "توسعه روابط بین‌الملل در حوزه فناوری" گفت: این کارگاه به منظور بین‌المللی‌سازی اختراعات، قراردادها و پروژه‌های اعضای هیات علمی، سرمایه‌گذاران و سایر علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود.

حسین ربانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین کارگاه "توسعه روابط بین‌الملل در حوزه فناوری" با محوریت فرصت‌های پژوهشی و فناوری موجود در کره جنوبی، نحوه ارتباط با شرکت‌های کره جنوبی و روش‌های ثبت پتنت و قراردادهای بین‌المللی به منظور ارتباط با کره جنوبی و همکاری با شرکت‌های آن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با معرفی مدرسین این کارگاه، گفت: کارگاه توسعه روابط بین‌الملل در حوزه فناوری به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با سخنرانی زهرا زمانی، رابط پیگیری امور مرتبط با کارگروه همکاری‌های ایران و کره جنوبی و پایان امینی، مشاور مالکیت فکری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

ربانی با بیان اینکه این کارگاه با امتیاز توانمندسازی اعضای هیات علمی همراه خواهد بود، افزود: ظرفیت شرکت در این کارگاه به تعداد محدود ۶۰ نفر خواهد بود.

سرپرست شورای بین‌المللی سازی پژوهش و مسئول اجرایی کارگاه "توسعه روابط بین الملل در حوزه فناوری" در توضیح اهداف آینده این شورا، تصریح کرد: با توجه به استقبال عمومی از این کارگاه، در نظر داریم تا کارگاه‌هایی مشابه برای دیگر کشورها در ابعاد وسیع‌تر برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، نخستین کارگاه "توسعه روابط بین‌الملل در حوزه فناوری" به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز دوشنبه ۲۸ مرداد در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فناوري دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، 50 وکیل از 14 کشور در استانبول گرد هم آمدند و با برگزاری یک برنامه حقوقی برای آزادی فلسطین، خواستار اقدام در مقیاس بین‌المللی شدند.
 
این وکلا اظهار داشتند که مبارزه فردی علیه یک قدرت جهانی کافی نیست و باید در سطح بین‌المللی اقدام کرد.
 
ناوگان آزادی نیز در دستور کار استدر استانبول برگزار شد
انس قافادار، وکیل دادگستری با ارائه اطلاعاتی درباره هدف گردهمایی وکلا گفت: این روند با تمام واقعیت به ما نشان داده است که مبارزه فردی با یک قدرت جهانی ناکافی است. 

وی افزود:  در این کارگاه، روش‌های لازم برای مبارزه حقوقی در مقیاس جهانی را تعیین کردیم و وکلایی که داده‌های این حوزه را جمع‌آوری کردند و وکلایی که در برنامه‌های بین‌المللی تجربه دارندرا به منظور تقویت استراتژی‌های حقوقی و هماهنگی تلاش‌های حقوقی جهانی گرد هم آوردیم. یکی از دستور کارهای این کارگاه، آماده شدن ناوگان آزادی برای حرکت بود. روش‌های قانونی برای مقابله با مداخله احتمالی در ناوگان آزادی مشخص شده است.
 
مبارزه سازمان یافته و قوی
لامیا دیک، وکیل در نیویورک و بنیانگذار کمیسیون حقوقی PAL، که اصالتا فلسطینی و اهل کرانه باختری است، گفت که آنها روزهای سختی را سپری می‌کنند، اما امیدوارند.

دیک ادامه داد: «در حال حاضر، رویه حقوقی بین‌المللی در ناامیدی کامل است. پروژه صهيونيستي با حمايت اروپا و آمريكا نه تنها فلسطينيان را در سرتاسر جهان پراكنده كرد، بلكه آنها را در نااميدي حقوقي فرو برد. آنچه ما باید انجام دهیم یک مبارزه قانونی منسجم، سازمان یافته و قوی است. ما همچنین روی ناوگان آزادی کار می‌کنیم. ما در حال آماده کردن هیئتی در این زمینه هستیم. ما در ژنو و مقابل ساختمان سازمان ملل فعالیت‌های خود را انجام خواهیم داد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان